1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Techland odpowiada na marketing Red Bulla

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Czerwiec 25, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Informowaliśmy wczoraj o akcji marketingowej Bungie i Red Bulla, której owocem będzie bonus w postaci doświadczenia zdobywanego w grze oraz ekskluzywne zadanie w Destiny - The Taken King dostępne jedynie z kodem spod zawleczki od napoju. Techalnd postanowił w mistrzowski sposób wyśmiać ten proceder.

    Techalnd - twórcy Dying Light - postanowił wystartować z własną kampanią dotyczącą spożywania napojów. Robiąc sobie zdjęcie, na którym pije się czystą wodę, wstawiając je na Twittera i oznaczając odpowiednim hashtagiem Techland w niedalekiej przyszłości przyśle nam specjalny kod dający nam specjalne ulepszenie do broni w Dying Light.

    Polski wydawca stworzył nawet grafikę parodiującą akcję Red Bulla.



     
Wczytywanie...

Poleć forum