1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Techland wyjaśnia dlaczego Dying Light nie będzie działać w 60 klatkach na sekundę

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Grudzień 13, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Starszy producent Dying Light, Adrian Ciszewski zauważył, że w Internecie rozgorzała dyskusja odkąd zostało ogłoszone, że Techland zostaje przy rozdzielczości 1080p, ale odchodzi od 60 klatek na sekundę. Producent uważa, że to dobry moment aby wyjaśnić wszystkim skąd taka decyzja.

    Dying Light ma oferować system pozwalający na realistyczne poruszanie się po lokacjach. Dzięki niemu mamy w biegu uprawiać parkour, przeskakiwać z dachu na dach, czy wspinać się po budynkach. Brak płynności w takiej grze, mógłby doprowadzić do nieprzyjemnych sytuacji, w których nie mielibyśmy za bardzo możliwości poprawnego wyliczenia skoku, co skutkowałoby frustrującą śmiercią naszej postaci.

    Ciszewski dodaje również, że pozwoliło to na zaimplementowanie rozdzielczości 1080p, co jest dla polskich deweloperów z Techlandu bardzo ważne, bo włożyli ogromną ilość wysiłku w stworzenie szczegółowego świata. Tym samym wyrażają nadzieję, że jako konsolowi gracze będziemy potrafili docenić ich starania i gra da nam sporo frajdy.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Coller22

    Coller22 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2010
    Posty:
    472
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Konin
    Chyba tylko ja nie będę zdziwiony jak się okaże że te "stabilne 30fps jak skała" może się okazać tak stabilne jak w unity czyli raz 18fps a czasami 30fps :D Wiem że to lekki hejt, ale była już w innym temacie poruszana kwestia usprawiedliwień i tłumaczeń czemu nie 60fps, a piękne wieczne i obecne pewnie przez następne 2 generacje next genów 30fps.
     
  4. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12074
    Polubienia:
    1067
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    W tłumaczeniu na pl. Konsole nie dadza rady 60fps. Lecz w 30bedzie sie dobrze grać
     
  5. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1665
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    @UP
    Zaświadczycie tylko okazyjne skoki :D ale w gruncie rzeczy będziecie mieć stałe 30fps.
     
  6. Coller22

    Coller22 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2010
    Posty:
    472
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Konin
    W gruncie rzeczy wolę kupić Metro Redux na ps4 i wiem co będę miał plus 60fps ;p
     
Wczytywanie...

Poleć forum