1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Tekken 6 spatchowany na WAVE 1 nie działa.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Astin, Lipiec 3, 2010.

1. Astin

Astin Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, otóż mam pewien problem. Dwa dni kupiłem konsole za pośrednictwem znajomego po śmiesznej cenie i jestem w tym póki co very zielony, pierwszy raz mam styczność z konsolami ;). Po grach które dostałem z konsolą wnioskuję , że jest to iXtreme 1.51 (Ewentualnie 1.60?) ponieważ WAVE 3 działają , ale WAVE 4 już nie . Napęd mam LiteOn, konsola Arcade. Myślę, że problem tkwi po mojej stronie ponieważ, mam CoD Modern Warfare 2 i działa , a z tego co się orientuje standardowo jest to WAVE 4, więc musiał być spatchowany, ale nie wiem na jaką wersję. Próbowałem się dowiedzieć za pomocą abgx360 co to za WAVE, ale nie dało rady. Wyskoczył tylko błąd, że jest płyta spatchowana. Do rzeczy , opiszę moje działania . Najpierw nagrałem Tekkena 6 jako WAVE 4 w standardzie (Verbatim double layer wersja z pluskiem , za pomocą ImgBurn według tutoriala.) odczytało grę jako film, pogrzebałem w necie okazuje się że prawdopodobnie iXtreme nie współpracuje, a więc wziąłem się do Patchowania iso za pomocą programu 360 Waves Patcher v1.2.1 . Wybrałem wersję WAVE 1 , stwierdziłem że najbardziej uniwersalna . Płyta wypalona bez błędów, czas włożyć ja do konsoli. No i niestety xbox 360 nie odczy