Telefon na Allegro z Polski czy z zagranicy?

Dixx

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Witam.
Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie wiedziałem w jakim dziale to napisać (nie mogę pisać w Off-topie).

Przejdźmy do rzeczy. Mam możliwość kupna Sony Xperii SP na Allegro. Oferty z zagranicy to cena w okolicach 400zł, natomiast aukcje z Polski to granice 560-600zł. Dlatego mam pytanie.

1. Jaką kwotę trzeba jeszcze doliczyć do przesyłki telefonu przykładowo z tej aukcji? - http://allegro.pl/nowy-sony-xperia-sp-8mp-ram-1gb-gwarancja-24m-pl-i5147805989.html

Kolejne pytanie jest takie.
2. Komu, kiedy i gdzie musiałbym dopłacić za cło, podatek itp?


W tym temacie jestem kompletnie zielony, dlatego proszę Was o pomoc. Pozdrawiam.
 

vtec fan

Użytkownik
Użytkownik
Witam.
Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie wiedziałem w jakim dziale to napisać (nie mogę pisać w Off-topie).

Przejdźmy do rzeczy. Mam możliwość kupna Sony Xperii SP na Allegro. Oferty z zagranicy to cena w okolicach 400zł, natomiast aukcje z Polski to granice 560-600zł. Dlatego mam pytanie.

1. Jaką kwotę trzeba jeszcze doliczyć do przesyłki telefonu przykładowo z tej aukcji? - http://allegro.pl/nowy-sony-xperia-sp-8mp-ram-1gb-gwarancja-24m-pl-i5147805989.html

Kolejne pytanie jest takie.
2. Komu, kiedy i gdzie musiałbym dopłacić za cło, podatek itp?


W tym temacie jestem kompletnie zielony, dlatego proszę Was o pomoc. Pozdrawiam.
Przy kupnie z zagranicy jest ryzyko podróby
 

-=DEXTER=-

Pomocnik
Pomocnik
Użytkownik
Telefony z Chin wiec sam sobie odpowiedz
 

ZiK

Użytkownik
Użytkownik
zakup z zagranicy (chiny) to napewno podrobka. jesli chodzi o dodatkowe oplaty to wszystko do urzedu celnego. jesli bedzie taka potrzeba odezwa sie do ciebie
 

Dixx

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Telefony z Chin wiec sam sobie odpowiedz