1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Temperatury

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Konrad94pl, Sierpień 19, 2014.

1. Konrad94pl

Konrad94pl Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, jestem od niedawna posiadaczem xboxa 360 E Stingray z RGH, jestem generalnie zielony w temacie konsol. Szukałem podobnych tematów, jednak nic konkretnego nie znalazłem. Mam pytania odnośnie temperatur, jak gram w niektóre gry jak np. GTA V to temperatura procka potrafi skoczyć do 80 stopni, w normalnych warunkach (na większości gier) temperatura ta ma ok. 70 stopni plus minus. Czy to nie jest aby za dużo? W ustawieniach wentylatory są na auto, nic nie zmienianie.

2. Lotnik421 Xbox One

3. lolekw660i

lolekw660i Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Koszalin
    To jest normalne że takie sa temperatury, nie przejmuj sie nimi :p przy 85 stopniach konsola sama podkręci obroty na większe by ochłodzić podzespoły :p
    Ważne aby konsola leżała w miejscu gdzie ma skąd brać zimne powietrze nie w jakieś szafce :p
    PS temat o tempach sa w dziale RGH, słabo szukałeś :D I gra GTA V wykorzystuje ostatnie poty z Xboxa 360 :D

4. Joma97

Joma97 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6