1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

The Division powstaje przy sporym udziale Ubisoft Reflections, twórców Driver: SF

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 7, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Ubisoft Massive (wcześniej znane jako Massive Entertainment) nie jest samo na placu boju zwanym produkcją The Division. Studiu pomaga znacząca część ekipy Ubisoft Reflections.

    [​IMG]

    Około 40 proc. pracowników Ubisoft Reflections uczestniczy w tworzeniu The Division, masówki, której jedynym znanym producentem był dotąd zespół Ubisoft Massive. - Pracujemy nad wszystkimi systemami gry: głównymi bohaterami, przeciwnikami, filarami RPG, budujemy Manhattan, rozgrywkę sieciową itd. - wylicza Pauline Jacquey, dyrektor zarządzająca Ubisoft Reflections.

    - Gwarantuje nam to bardzo szeroki i głęboki wkład w grę. Nie jesteśmy tak ograniczeni jak w przypadku prac nad bitwami morskimi w Assassin's Creed III. Wnieśliśmy do The Division bardzo mocną siłę projektową i technologiczną. Zespół Massive jest większy, ale nasz wciąż się liczy. Jego konkurencyjność na poziomie artystycznym, projektowym i technologicznym jest widoczna - zapewnia.

    - W studiu Reflections obdarzyliśmy tę grę morzem miłości. Nasi ludzie wręcz za nią szaleją. Dla niektórych z nich możliwość współuczestniczenia w pracach nad tym tytułem jest życiowym osiągnięciem - podkreśla Jackquey. Jednocześnie zapewnia, że nie ma mowy o jakichkolwiek konfliktach między obiema ekipami. - To część globalnego modelu, który Ubisoft wdrażał przez ostatnich siedem czy osiem lat - mówi.

    - To także klasyka zarządzania wielkością zespołu. Nie chcesz, by był on zbyt duży w trakcie początkowej fazy koncepcji. Kiedy jednak prace ruszają pełną parą - zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że rozmiar gry jest olbrzymi - projekt potrzebuje licznego zespołu, który będzie się nim zajmował - dodaje.

    The Division powstaje z myślą o pecetach i konsolach nowej generacji. Według nieoficjalnych informacji, na premierę gry będzie trzeba zaczekać przynajmniej do następnego roku.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum