1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

The Evil Within z ograniczeniem do 30 FPS

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 9, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Na razie limit 30 klatek na sekundę dotyczy konsolowych wersji The Evil Within. Ale na forach dyskusyjnych już rozgorzały spekulacje na temat możliwej blokady także w edycji PC, które podsyciła wypowiedź CBOAT-a, użytkownika NeoGaf, który słynie z ujawniania podobnych przecieków. Przedstawiciele studia Tango Gameworks lub firmy Bethesda na razie ani nie zaprzeczyli, ani nie potwierdzili oficjalnie tych rewelacji dotyczących komputerowego wydania The Evil Within.

    Survival horror Shinjiego Mikamiego zapowiada się na jedną z ciekawszych propozycji w tym miesiącu i niestety nie zaoferuje na konsolach obecnej generacji wydajności na miarę innego, tegorocznego tytułu wykorzystującego mocno zmodyfikowany silnik id Tech 5 - Wolfenstein: The New Order. W związku z tym w The Evil Within zagramy w 30 klatkach na sekundę i 1080p, zamiast w 60 klatkach i tej samej rozdzielczości. Rzecz jasna, mowa o wersjach przeznaczonych na konsole PlayStation 4 i Xbox One. Wciąż nie wiadomo, co z edycją na PC, która - jak się spekuluje - może działać maksymalnie w 30 FPS. Na zagranicznych stronach wywołano lawinę negatywnych komentarzy i, co więcej, podobno za przygotowanie komputerowego The Evil Within nie odpowiada wewnętrzny zespół studia Tango Gameworks. Zadanie zostało rzekomo zlecone zewnętrznej firmie, co - oby - nie przełożyło się na marną optymalizację.

    [​IMG]

    Mamy jednak nadzieję, że pogłoski dotyczące blokady liczby klatek na sekundę w przypadku pecetowej wersji The Evil Within nie potwierdzą się. Wydaje się to mało prawdopodobne, żeby twórcy wprowadzili na siłę jeszcze większy limit FPS niż to, co narzuca sam silnik id Tech 5. Przypominamy bowiem, że nie pozwala on wygenerować w grach więcej niż 60 klatek na sekundę. Jason Bergman, starszy producent w firmie Bethesda, która jest wydawcą The Evil Within, nie udzielił do tej pory żadnej konkretnej odpowiedzi na te wątpliwości. Skoro jednak zostały już podane wymagania sprzętowe gry, to powinniśmy jeszcze przed premierą doczekać się zdementowania lub potwierdzenia tych plotek.

    Warto wspomnieć, że do The Evil Within będzie potrzebny teoretycznie dość mocny komputer - procesor o wydajności porównywalnej do przynajmniej najsłabszego i najstarszego modelu Intel Core i7, 4 GB RAM-u oraz co najmniej karta graficzna GeForce GTX 460. Podobnie jak inne gry na id Tech 5, a zatem korzystające z tzw. megatekstur, tak i survival horror Tango Gameworks wymaga sporej ilości wolnego miejsca na dysku twardym (ponad 40 GB po zainstalowaniu gry).

    Premiera The Evil Within została ustalona na 14 października 2014 roku. Docelowymi platformami sprzętowe są PC oraz konsole PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One. Polska wersja będzie dostępna jedynie na komputerach osobistych, a za dystrybucję w naszym kraju ma odpowiadać firma Cenega.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    192
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Jeśli faktycznie ograniczą klatki na PC będzie o wiele większy dym niż w przypadku Assassina.
    Druga sprawa, na PC odblokowanie takich wartości to nie jest większy problem.
    Nie wiem jak Wy ale ja nie znam osobiście nikogo kto gra w 30 klatkach na PC - taka liczba klatek to absolutne minimum.
    Taki krok naraża XO i PS4 na falę hejtu że strony PC'towców.
     
  4. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5433
    Polubienia:
    1699
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Hahaha :D Zagrywka typu: Panowie musimy wszystko zrobić by na PC nie chodziło to "aż tak dobrze" bo konsolowcy się oburzą, że na "nextgenie" to tak dobrze nie chodzi :D (bądź odkryją, że nextgen to nie nextgen hehe).
     
  5. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1284
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Może od razu wróćmy do epoki lat 90 i Pentium MMX z jakąś kartą 3DFx VooDoo - dziadek mojego kumpla taki ma to czemu wypuszczać gry wyglądając lepiej, jak można wszystko obniżyć do minimum by dziadek nie był rozczarowany że jego sprzęt nie pociągnie lepszej grafiki...
    Ech co w tej branży się teraz wyrabia tego już "NAJSTARSI INDIANIE NIE WIEDZĄ" :stupid:
     
  6. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    1259
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    To chamskie obniżanie fps na PC to już jakaś patologia, nie po to płace tyle za PC by grać jak na konsoli.
     
  7. Rob1N_PL

    Rob1N_PL Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 19, 2011
    Posty:
    1854
    Polubienia:
    224
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Niestety szkoda że nikt nie wypuścił nextgena z prawdziwego zdarzenia :/ Teraz mamy takie cyrki a co będzie za 2 - 3 lata?
     
  8. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1284
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Za 2-3 lata kupisz sobie PEGAZUSA za 2tyś. bo grafika pewnie będzie obniżona do jego poziomu... :dejection:
     
Wczytywanie...

Poleć forum