1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Tim Schafer ujawnia szczegóły na temat fabuły Psychonauts 2

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 12, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Zbiórka społecznościowa na grę Psychonauts 2 zakończyła się sukcesem. Tim Schafer ze studia Double Fine Productions zdecydował się ujawnić nieco szczegółów na temat fabuły jego najnowszej produkcji.

    Ostatnio informowaliśmy Was, że zbiórka pieniędzy na grę Psychonauts 2 zakończyła się sukcesem. Dziś Tim Schafer ze studia Double Fine Productions zdecydował się wypowiedzieć na temat scenariusza gry oraz warstwy fabularnej. Szczegóły na temat produkcji docierają do nas za sprawą sesji pytań i odpowiedzi zorganizowanej z twórcą gry na forum Reddit.

    Co ciekawe, historia głównego bohatera gry Psychonauts 2 również odgrywać będzie w scenariuszu znaczącą rolę. Protagonista będzie musiał uporać się z tajemniczą klątwą rzuconą na jego rodzinę raz na zawsze. Oczywiście dochodzą do tego jeszcze kłopoty natury sercowej z jego dziewczyną.

    Jeżeli jesteście zainteresowani tym tytułem, to premiera niestety najwcześniej dopiero w przyszłym roku. Tim Schafer oraz ekipa Double Fine Production potrzebuje czasu na odpowiednie przygotowanie tej gry, myślicie że warto czekać?


     
Wczytywanie...

Poleć forum