1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Titanfall bez wsparcia modów, choć sytuacja może się w przyszłości zmienić

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 3, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3221
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Choć Steam Workshop funkcjonuje pełną parą i powoli przywraca fanowskie modyfikacje do łask, Respawn Entertainment szczególnie się nie spieszy i oficjalnie ogłasza, że na start o modach możemy zapomnieć.

    [​IMG]

    Za źródło informacji służy profil szefa studia, gdzie Vince Zampella wyraził się jasno na temat wsparcia dla modyfikacji. Zaraz po wydaniu gry, ekipa nie zamierza udostępniać jakichkolwiek narzędzi dla modderów, choć jakiś czas po premierze zespół ponownie oceni sytuacje i zdecyduje, czy warto wziąć się za sprawę.

    [​IMG]

    Gra została zapowiedziana jako tytuł na platformy PC, Xbox 360 i Xbox One. Nie wiadomo jeszcze, czy w przypadku wsparcia dla modderów, najnowsza konsola Microsoftu w jakikolwiek sposób obsłuży fanowskie modyfikacje, gdzie taka sytuacja miała już miejsce choćby za czasów Unreal Tournament III dla PlayStation 3.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum