1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

"Titanfall nie będzie miał tych samych problemów co BF4"

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 1, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    EA, mając ciągle w pamięci wszystkie problemy, jakie miały miejsce z next-genowym Battlefield 4, obiecuje, że ich nadchodzący na konsole Microsoftu tytuł nie podzieli losu BF4, które było nękane przez kłopoty z serwerami.

    W tym tygodniu odbyła się konferencja, na której EA komentowało swoje wyniki finansowe, wypowiadając się przy okazji na temat zbliżającej się wielkimi krokami premiery Titanfall.

    Wydawca upatruje źródła problemów z BF4 w próbie jednoczesnego wydania gry na dwie konsole następnej generacji, dwie jeszcze wtedy obecnej, komputery klasy PC oraz aplikację mobilną dedykowaną grze.

    Jon Shiring zapewnia graczy, że wszystko będzie działało gładko, dzięki wykonanym testom obciążeniowych serwerów dla Titanfall:

    Podczas naszej zamkniętej alfy, postawiliśmy trzy nowe serwery i całkowicie przenieśliśmy na nie graczy, nie zakłócając rozgrywki. Nikt się nawet nie zorientował.

    Głupio byłoby powtórzyć wtopę, jaka miała miejsce przy Battlefieldzie 4. Ciężko też oczekiwać innych słów ze strony EA, dlatego lepiej dalej podchodzić do sprawy z dużym dystansem i samemu się przekonać, już w marcu, czy EA odrobiło pracę domową.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. z0nk31

    z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    4925
    Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łódź
    biorąc pod uwagę rozsądek twórców i szacunek do graczy żadna gra nie powinna zostać wydana w takim stanie co craperfield4.
    wydać półprodukt i uznać go za gotowy to czysta kpina więc pozostaje trzymać kciuki że z titanfallem nie będzie takiej porażki.
     
  4. l33t

    l33t Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 23, 2008
    Posty:
    274
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Z drugiej strony, jak się tworzy multiplayer na raptem 12 graczy, to zapewne mniej wymaga to pracy nad kodem sieciowym, niż w przypadku wspomnianego Battlefielda.

    /Wysłane z telefonu/
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  5. peh

    peh Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    465
    Polubienia:
    96
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    @UP - szczególnie ze te kod sieciowy to z Call of Duty 4...
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  6. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Albo z MW2. Tęsknię za tamtym kodem sieciowym... :(
     
  7. darudek_ek

    darudek_ek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2013
    Posty:
    211
    Polubienia:
    155
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Titanfall wydawany przez EA na silniku Valva przypominającym silnik IW 4.0, niezłe jaja :D Teraz wiadomo dlaczego tak gra nie jest zbyt pinkna...
     
  8. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5423
    Polubienia:
    1669
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Niech nie mówią hop.. bo wszystko okaże się w praniu, czy gra będzie mieć błędy, czy też nie..
    Bo przechwałki to słyszymy od każdego producenta, a później hasło "to wina konsol".. :D
     
  9. Adek86

    Adek86 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    52
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Kraków
    Póki co wszystkie materiały w sieci o tej grze, wskazują na to, że będzie bardzo dobra :)
    Niestety strona główna titanfall'a od paru dni nie działa, a chętnie załapałbym się na betę :/
     
Wczytywanie...

Poleć forum