-=SETH=-
-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Jak wypada zestawienie z sobą Titanfalla z konsoli minionej i nowej generacji?
Co ważne, wersja przygotowana z myślą o Xbox 360 nie zadebiutowała równo z tą dla Xboksa One - zresztą przygotowała je także inna firma. Podczas, gdy za Titanfall dla konsoli nowej generacji osobiście odpowiadał Respawn Entertainment, wersja dla Xbox 360 powstała na zlecenie w zewnętrznym studiu - Bluepoint Games. Daryl Allison z Bluepointu przekonywał w zeszłym tygodniu, że pomiędzy obydwiema wersjami nie ma większych różnic - zawierają te same mapy, tytany, bronie oraz karty. - Gra wygląda wspaniale, bardzo dobrze brzmi, ale przede wszystkim świetnie się w nią gra. Oczywiście są pewne różnice pomiędzy obydwiema wersjami, wynikają z różnic w technicznych ograniczeniach sprzętu, mowa chociażby o działaniu w 30 klatkach na sekundę, ale pracowali z nami specjaliści z Respawn, aby upewnić się, że i w naszej wersji znajdzie się bieganie po ścianach i rywalizacja sześciu na sześciu z dynamicznym wykorzystaniem tytanów - tłumaczy Daryl. Zobaczcie sami, czy ma rację w materiale przygotowanym przez CVG.
Co ważne, wersja przygotowana z myślą o Xbox 360 nie zadebiutowała równo z tą dla Xboksa One - zresztą przygotowała je także inna firma. Podczas, gdy za Titanfall dla konsoli nowej generacji osobiście odpowiadał Respawn Entertainment, wersja dla Xbox 360 powstała na zlecenie w zewnętrznym studiu - Bluepoint Games. Daryl Allison z Bluepointu przekonywał w zeszłym tygodniu, że pomiędzy obydwiema wersjami nie ma większych różnic - zawierają te same mapy, tytany, bronie oraz karty. - Gra wygląda wspaniale, bardzo dobrze brzmi, ale przede wszystkim świetnie się w nią gra. Oczywiście są pewne różnice pomiędzy obydwiema wersjami, wynikają z różnic w technicznych ograniczeniach sprzętu, mowa chociażby o działaniu w 30 klatkach na sekundę, ale pracowali z nami specjaliści z Respawn, aby upewnić się, że i w naszej wersji znajdzie się bieganie po ścianach i rywalizacja sześciu na sześciu z dynamicznym wykorzystaniem tytanów - tłumaczy Daryl. Zobaczcie sami, czy ma rację w materiale przygotowanym przez CVG.
Ostatnio edytowane przez moderatora: