1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Titanfall w wersji na Xboksa 360 stworzą... specjaliści od reedycji

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 28, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Nareszcie ujawniono, kim jest to enigmatyczne "zewnętrzne studio", które robi Titanfall w wersji na Xboksa 360.


    Titanfall ukaże się wprawdzie w trzech różnych wersjach, ale tylko dwie z nich tworzone są bezpośrednio w studiu Respawn Entertainment. Od jakiegoś czasu wiemy, że w przypadku wersji na Xboksa 360 nieco poeksperymentowano i postawiono na outsourcing.

    No dobrze, ale kto konkretnie został oddelegowany do tego zadania? To było tajemnicą, aż do teraz. Vince Zampella, a więc założyciel Respawn Entertainment, poinformował na swoim Twitterze, że Titanfall na Xboksa 360 jest tworzony przez firmę... Bluepoint Games.

    Nie jest to może "top 10" w branży, ale studio ma opinię fachowców w temacie odnawiania klasyków z poprzednich generacji. To właśnie oni mają na swoim koncie God of War Collection, The Ico & Shadow of the Colossus Collection, a także Metal Gear Solid HD Collection. Stworzyli też coś w pełni własnego - PlayStation All-Stars Battle Royale.

    Teraz zostali rzuceni na głęboką wodę, ale z drugiej strony nie pozostawiono ich samym sobie. Przecież wcześniej mówiło się, że "zewnętrzne studio" ściśle współpracuje z Respawn Entertainment, aby dostarczyć możliwe najlepszy jakościowo produkt. Pozostaje trzymać kciuki.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum