1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Tokyo Game Show 2010 - Konferencja Microsoftu

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Alex789, Wrzesień 16, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Alex789

    Alex789 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2009
    Posty:
    57
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Jeśli ktoś chciałby podsumować konferencję Microsoftu na Tokyo Game Show jednym słowem napisał by krótko: Kinect. Wbrew pozorom jednak niemal wszystkie pokazane na niej gry to hardkorowe produkcje dla prawdziwych graczy.

    Ponieważ targi odbywają się w Japonii, również i to, co jest na nich pokazywane dostosowane jest do tamtejszego rynku. Nic więc dziwnego, że konferencja rozpoczęła się zapowiedzią "dziesięciu nowych gier od japońskich twórców", jakie Microsoft pokazuje na TGS.

    Zaczęło się od prezentacji Metal Gear Solid: Rising, choć trailer pokazano niestety stary - ten z E3. Pokaz też właściwie ograniczał się do tego, co już znamy, choć można było na nim zobaczyć bardziej rozwinięty system "swobodnego cięcia", który podobno dynamicznie oblicza to, na jakie kawałki rozpadają się cięte obiekty. Niestety, nie poznaliśmy daty premiery gry.

    Chwilę później na scenie pojawił się Phil Spencer, wiceprezes Microsoftu, który przedstawił kilka liczb, świadczących o sukcesach firmy na rynku japońskim i globalnym w tym przekazał też informację, że przychody ze sprzedaży Halo: Reach sięgnęły w pierwszym dniu sprzedaży 200 milionów dolarów.

    Zaraz potem Spencer zapowiedział pięć gier japońskich twórców:

    * Avatar Fire Pro Wrestling - gra o wrestlingu z udziałem avatarów, tworzona wraz ze stacją telewzicyjną Spike TV i powrót do serii wrestlingów popularnych na przełomie XX i XXI wieku
    * Radiant SilverGun HD - shoot'em-up tworzony przez mistrzów gatunku, studio Treasure, który będzie rozprowadzany via Xbox Live Arcade. To rimejk gry z automatów/Saturna, który dostanie wyższą rozdzielczość i nowe tryby.
    * Haunt - horror na Kinecta wymyślony przez Masaya Matsuurę, twórcę takich klasyków (choć zupełnie nie horrorów) jak PaRappa the Rapper czy Vib-Ribbon.
    * Project Draco - nowe spojrzenie na rozgrywkę znaną z serii Panzer Dragoon, tym razem wykorzystujące Kinecta. Za tym symulatorem "lotu smokiem" stoi studio Grounding Inc., którego szef mówi: "Zawsze chciałem, by w moich grach ludzie mogli zobaczyć, jak to jest gdy się fruwa". No więc zobaczymy - już w przyszłym roku.
    Oto trailer:


    * Codename D - to tytuł roboczy nowej (kolejnej pokazanej na TGS) projektanta ukrywającego się pod pseudonimem Suda 51. Będzie to, według słów jej twórcy, hardkorowo-każualowa (???) gra akcji na Kinecta, w której "nie będzie ani broni palnych ani mieczy".

    Po zejściu ze sceny Phila Specnera pokazano jeszcze cztery gry. Pierwsza z nich to zapowiedziane już tydzień temu Professor Kawashima’s Body and Brain Exercises, gra rozwijająca ciało i umysł przeznaczona na Kinecta. Druga to Child of Eden, muzyczno-wizualny shooter Tetsuya Mizuguchiego, które ukaże się w 2011 roku. Duży tytuł to Rise of Nightmares, hardkorowy horror od SEGI. Na pewno z zombie, ale to wszystko, co można powiedzieć po krócituki trailerze. Premiera - też w przyszłym roku.

    Największa zapowiedź to Steel Battalion: Heavy Armor od Capcomu. To nowa część symulatora mechów, której poprzednik zasłynął specjalnym, dedykowanym kontrolerem. Heavy Armor sprzedawany będzie bez takich wynalazków, ponieważ ma obsługiwać Kinecta.
    Oto trailer:


    Źródło: TGS 2010: Konferencja Microsoftu / CD-Action online

    W końcu pokazano coś fajnego na Kinecta.
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. miskiM

    miskiM Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 15, 2010
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Wołów
    no no microsoft sie rozpedza szkoda ze nie pokazali nic nowego od ex z crayteca
     
  4. maroko freestyle

    maroko freestyle Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 29, 2008
    Posty:
    1020
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    36
    Miasto:
    Złote Przedmieście
    Steel Battalion: Heavy Armor ta produkcja wygląda ciekawie
     
  5. PremiumPRO

    PremiumPRO Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 22, 2010
    Posty:
    665
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Powiedzieli, że coś pokażą to pokazali!
     
  6. PatrixOK

    PatrixOK Banned

    Dołączył:
    Sierpień 17, 2009
    Posty:
    653
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    No No... nieźle :) Wkoncu jakies gry na poziomie dla Kinecta!
     
  7. rudy2007

    rudy2007 Banned

    Dołączył:
    Lipiec 13, 2010
    Posty:
    172
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Czy wiadomo coś o sposobie poruszania poruszania się w grach na Kinecta? Bo mój umysł nadal sobie tego nie potrafi wyobrazić ...
    Szkoda, że nie ma jakichś gameplayów z tych gier, bo tak to nie mam pojęcia co sądzić.
     
  8. akira_yuki_san

    akira_yuki_san Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2009
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miejmy jedynie nadzieje, ze nie skonczy sie na powielaniu Eye Toy'a. Mysle, ze pokazane gry nie pokaza potencjalu Kinetica. Jezeli cos moze przewrocic branze to Fps-y. Mnie osobiscie zabilo by Mirrors Edge 2 w 3d i z maksymalna obsluga kinetica(tzn. ze poprzez gesty obslugiwalibysmy caly wachlarz ruchow).
     
  9. D4Ru73K

    D4Ru73K Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2009
    Posty:
    803
    Polubienia:
    99
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Częstochowa
    Kinect i FPS to dwie bajki, które się wykluczają. Tak samo jak Mirror's Edge. Podskoczyłbyś na dywanie 3 razy, po czym usiadł w fotelu i dał sobie spokój. Pomachaj w takim boxie na Wii przez 10min i gwarantuje Ci, że będziesz miał dość grania na cały dzień...
     
  10. sebol12

    sebol12 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2008
    Posty:
    160
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Planeta Ziemia
    Rzeczywiście Microsoft się rozpędza. Szkoda tylko, że na wstecznym biegu.
     
  11. XBoY

    XBoY Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    90
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    brawo MS :D w końcu jakieś ciekawsze gry na kinecta, następca panzer drogon orta z xboxa1 i te horrory mogą być dobre

     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  12. akira_yuki_san

    akira_yuki_san Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2009
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Nie zgodze sie z Toba kolego. Moge jedynie sie zgodzic, ze taka gra nie byla by zbyt czesta ale niekoniecznie taka jak piszesz. Pamietam ile frajdy dawalo mi skakanie na macie gdzie pot lal sie ze mnie jak woda z wodospadu. Moze gra nie trwala zbyt dlogo ale ile frajdy. Tego oczekiwalbym wlasnie od Kinetica!!! Juz Eye Toy dawalo mase frajdy a tu licze na cos naprawde ekstra a nie tylko p********ki.
     
  13. #PCMR

    #PCMR Ryżownik V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2007
    Posty:
    239
    Polubienia:
    167
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Opole
    Tyle mam do powiedzenia:
    [​IMG]
    :DD
     
    1 osoba to lubi.
  14. XBoY

    XBoY Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    90
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    pozostałe filmiki z 3 gier





     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  15. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Według mnie nic specjalnego nie zaprezentowali ;/ Może jakbym pograł na tym Kinekcie to bym zmienił zdanie, ale jak narazie nie podniecam się na fakt wypuszczenia na rynek tego cacuszka.
     
  16. djcsm

    djcsm Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 8, 2009
    Posty:
    92
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Czestochowa
    Na poczatku mialem podjare co do Kinecta. Potem jak zobaczylem glaskanie tygryska, bieganie przed ekranem i ogolem zabawe rodem z wii... to mi jakos zapal do zakupu oslabl. Kinect staje sie dla mnie peryferyjnym i zbednym urzadzeniem. Lepiej wydac pieniadze na nowe gry, kontrolery typu perkusja lub kierownica niz bulic za mozliwosc pomachania rekami w powietrzu przed ekranem. Poki co jedyna kuszaca propozycja to Steel Battalion. Poza tym 0 konkretow... niestety. Niewykorzystany potencjal nadrabiaja marketingowymi chwytami i obietnicami...
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum