Tom Clancy's The Division język gry

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

davit

Świeżak
Świeżak
Cześć, mam pytanie dotyczące Division.
Jak to jest z zakupem gry, która jest tylko w wersji angielskiej bez napisów PL. Czy takie napisy można potem dociągnąć do konsoli? Jestem nowy w konsolach więc nie wiem jak to jest czy grę w taki sposób można spolszczyć.
 

warone

Banned
Użytkownik
Gra ma polskie napisy i menu
 

davit

Świeżak
Świeżak
Nawet jeśli płyta pochodzi z US i na pudełku nie ma informacji o innej lokalizacji?
 

amisz86

Użytkownik
Użytkownik
Nawet jeśli płyta pochodzi z US i na pudełku nie ma informacji o innej lokalizacji?
Jeśli gra była zakupiona nie na rynek polski prawdopodobnie naszego języka tam nie będzie, i nie ma możliwości pobrania napisów.
Ty tą grę posiadasz czy dopiero zamierzasz zakupić ?
 

rathaniel

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Nie przejmuj się. Żadna znajomość języka nie jest wymagana do tej gry. Do tego poziom polskiego tłumaczenia... dramat. Chyba tłumaczyli hindusi w promocyjnej cenie. Literówki, różnie tłumaczenie tego samego atrybutu broni, a jak czytam nazwy ciuszków to płaczę ze śmiechu.
 

davit

Świeżak
Świeżak
Dzięki za odpowiedzi, językiem angielskim się nie przejmuję, problem jest potem w odsprzedaży tej gry jak mi się nie spodoba i dlatego się dopytuję. Wiadomo, że polska wersja sprzeda się lepiej.
 

warone

Banned
Użytkownik
Kupiłem swoja nie w Polsce napisy mam wiec raczej nie powinieneś mieć problemu
 

davit

Świeżak
Świeżak
Kupiłem swoja nie w Polsce napisy mam wiec raczej nie powinieneś mieć problemu
Dzięki za odpowiedź.

No bo są jeszcze pudełka, gdzie jest jasno określone jakie są wersje więc już nie wiem jak to działa.


Tak gra też ma audio PL?
 

warone

Banned
Użytkownik
Raczej tylko napisy bynajmniej u mnie napisy i menu w PL audio nie
 

davit

Świeżak
Świeżak