1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Tom Clancy's The Division – wersja PC ograniczona przez konsole, konsole otrzymają opcje graficzne

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez NikoBellic91, Luty 7, 2016.

  1. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    [​IMG]

    Nowy wywiad z przedstawicielem Ubisoft Massive na temat Tom Clancy's The Division przyniósł informacje, które mogą Was zirytować lub ucieszyć – w zależności od tego czy jesteście graczami pecetowymi czy konsolowymi. Chodzi o to, że jeden z producentów tej sandboksowej gry akcji MMO powiedział, że edycja pecetowa została w pewnym zakresie ograniczona pod względem technicznym ze względu na wersje konsolowe. Deweloper zapewnił, że posiadacze komputerów otrzymają odrębny, porządny build, a nie żadną konwersję, ale przyznał, że musiał on zostać dostosowany do konsol. W innym przypadku, jak tłumaczy jeden z pracowników Ubisoft Massive, gracze konsolowi mogliby poczuć się traktowani niesprawiedliwie. Warto dodać, że zdaniem pracownika szwedzkiego studia nie chodziło tu o żadne poważne zmiany i konieczność pójścia na olbrzymi kompromis, lecz pewne drobne modyfikacje.



    Przytaczana przez nas wypowiedź pochodzi z powyższego wywiadu przeprowadzonego przez serwis Team Epiphany (interesujący nas fragment rozpoczyna się po 13 minucie), w którym można wyłapać jeszcze jedną co najmniej intrygującą informację. Okazuje się bowiem, że w wersji gry na PlayStation 4 i Xbox One pojawią się opcje graficzne, które pozwolą obniżyć jakość grafiki, żeby gra działała lepiej. Chodzi między innymi o możliwość wyłączenia niektórych efektów oświetleniowych, co ponoć poprawi wydajność (liczbę klatek animacji na sekundę). Deweloper przyznaje, że tego typu ustawienia chyba nie pojawiły się jeszcze w żadnej innej produkcji konsolowej i musimy przyznać mu rację – jakiekolwiek możliwości manipulowania tego typu detalami w wydaniach konsolowych są zwykle niedostępne dla zwykłego śmiertelnika.

    Pierwsza wypowiedź, z której wynika, że znowu przez konsole nie korzysta się z pełni potencjału pecetowego sprzętu, oczywiście wzbudziła falę, ujmijmy rzecz łagodnie, niezadowolenia wśród pecetowych graczy. Ich argumentacja jest prosta: gdyby nie konsole, moglibyśmy mieć grę tak ładną jak na pierwszych zwiastunach. W ostatnich dniach sporo mówiło się o tym, czy The Disivion spełnia oczekiwania graficzne – gdy beta gry dotarła na pecety i konsole mogliśmy zweryfikować nasze poglądy na ten temat. Wniosek jest chyba taki, że do pewnego pogorszenia grafiki względem materiałów promocyjnych doszło na wszystkich platformach, ale produkcja Ubisoft Massive i tak wygląda całkiem nieźle.

    Druga wypowiedź dewelopera, dotycząca opcji graficznych na PlayStation i Xboksie One, jest za to kolejnym dowodem na to, że konsole są coraz bliżej pecetów. Obecna generacja platform rozrywkowych Sony i Microsoftu różni się mocno od wcześniejszych modeli. Wszyscy pamiętamy o zapewnieniach japońskiego koncernu, że PlayStation 4 jest platformą łatwą do opanowania, bo opartą na architekturze zbliżonej do komputerów osobistych. Jeśli pomysł Ubisoft Massive zostanie podchwycony, być może pojawi się w innych grach. W zasadzie to chyba niezła koncepcja, bo niby czemu gracze konsolowi nie mogliby wybierać rozdzielczości i jakości grafiki, decydując samemu o tym, w ilu klatkach animacji grają?

     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Luty 8, 2016
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    No do czego to doszło....
    Niebawem na konsoli dostaniemy wypasioną grę ale by zagrać w miarę realnym FPS'ie będzie trzeba zmniejszać rozdzielczość, wyłączać detale itp. - panowie programiści to żenada !
    Jak taki projekt się przyjmie to pewnie mało która grupa będzie chciała przyłożyć się do przyzwoitej optymalizacji (zresztą teraz też traktują to po macoszemu), bo i po co każdy gracz będzie mógł sobie sam poobniżać to i owo jak mu gra nie będzie płynnie działać, a nie marudzić że programiści się nie postarali.
    Co do PC to także żenada... nie po to wydaję sporo kasy na gamingowy komputer by mieć obniżaną grafikę do poziomu słabego hardwaru z konsol - panowie programiści puknijcie się w swoje puste łby bo to jak by wydać fortunę na FERARI którego silnik będzie miał tylko 100 koni bo po co mocniejszy silnik skoro np. Fiat Punto takowy posiada...
    Zresztą dobrze że gierka mnie aż tak bardzo nie kręci to w tym przypadku na bank ją sobie odpuszczę lub przynajmniej sprawdzę wersję "bezpłatną" ;-) na przekór panom z Ubisoft.
     
  4. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3486
    Polubienia:
    1243
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Programiści to tylko mrówki w korporacji ma być zrobione na czas ko strumień kasy musi lecieć.
     
    petroz lubi to.
  5. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    Dokładnie jak wyżej! Nie przypisywałbym tego wszystkiego panom programistom... o dziwo oni mają najmniej w wielu kwestiach do powiedzenia :/
     
  6. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    No zgadza się firma/korporacja każde, a programiści wykonują tylko jej polecenia, z tym że mówiłem ogólnikowo.
    Nie mniej jednak wszystko idzie w coraz to gorszym kierunku.
     
  7. pitzmaker

    pitzmaker Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 5, 2015
    Posty:
    89
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Niedługo będę patrzeć na grę oznaczoną znakiem XBOX ONE i sprawdzać, czy "pójdzie" mi na moim iksie :D
     
Wczytywanie...

Poleć forum