1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Tomb Raider: Definitive Edition PS4 vs Xbox One

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Azur, Styczeń 27, 2014.

  1. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    [​IMG]

    Serwis Digital Foundry, przygotował dla nas kolejne porównanie, tym razem poszedł na warsztat odświeżony Tomb Raider.
    W porównaniu, głównie rzuca się w oczy różnica w szybkości generowaniu obrazu (FPS). Co o tym myślicie ? proszę o subiektywne opinie, bez tak zwanego "Hejtu"...




    Dla Xboxforum.pl /Azura
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. TheOFF

    TheOFF V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2009
    Posty:
    1282
    Polubienia:
    341
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    UK
    Aż tak dużej różnicy nie widzę, pomiędzy 30 a 60FPS.
    Gra wygląda całkiem ładnie, ładniej niż na currentgenach.
    Jeśli gra się dobrze, gra dla mnie może działać w nawet 25FPS, tak jak to miało miejsce w GTA IV na X360.
     
  4. xcorsten

    xcorsten Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2013
    Posty:
    59
    Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Co tu można powiedzieć. Na ps4 więcej klatek. Tyle. Może to świadczyć o tym, że.. Albo nie bo zaraz gimbobojownicy mnie zjada od fanboyow

    Wysłane z mojego SAMURAI10(QuadCore)
     
  5. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Cytując M$ różnica jest niewielka,30 fps różnicy to jednak jest spora różnica
     
  6. Cronos

    Cronos Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 26, 2008
    Posty:
    477
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tczew, Poland
    Szczerze mówiąc też zbytnio różnicy nie widzę, ale to dokładniej w piątek sprawdzimy :)
     
  7. peh

    peh Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    465
    Polubienia:
    96
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    hehe, wiedziałem że pojawi się taki komentarz. Już tłumacze dlaczego nie widzisz różnicy: dzieje się tak, bo filmiki działają tylko w 30 fps :) nawet jeśli po lewej stronei byłoby 1000fps nie zobaczysz różnicy na filmiku.
     
    1 osoba to lubi.
  8. x-360klocek

    x-360klocek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 2, 2010
    Posty:
    312
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kłodzko/Furth
    Miałem to samo napisać :D
     
  9. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Dla komfortowego i płynnego grania wystarczy stałe 30 klatek/s stąd nie widać różnicy i pewnie żadnej różnicy (jeśli chodzi o płynność gry) się nie zauważy podczas samej rozgrywki na obydwu konsolach...
    Killzone na PS4 także śmiga w 30 klatkach, choć czasem miałem spadki animacji więc jak widzicie te 30 klatek starcza.
    Co prawda lepiej mieć zapas bo jak w przypadku Killzona gdy dużo działo się na ekranie animacja czasami "chrupła" także od przybytku głowa nie boli.
    Trzeba jeszcze poczekać jak wyjdzie gra i porównać jakość textur, cieniowanie, oświetlenie oraz jakość antyaliasingu - bo z tego filmiku takich niuansów się nie odróżni.

    Ach aż boję się co tu będzie zaraz się w tym że temacie dziać, jak fanboje jednej i drugiej konsoli zaczną hejtować na potęgę......
     
  10. DJDIDO88

    DJDIDO88 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 11, 2010
    Posty:
    1135
    Polubienia:
    77
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Jarosław
    tylko że ten filmik jest obcięty z FPS na PS4 po przez YT.
    Mogli by wrzucić taki oryginalnie zrobiony, bez kompresji wtedy było by widać znaczną różnicę
     
  11. djcsm

    djcsm Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 8, 2009
    Posty:
    92
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Czestochowa
    Bez fanboyowania...
    Obiektywnie: ps4 ma wiecej klatek, ale za to xone stabilniej trzyma swoj maksymalny pulap.
    Dla przecietnego czlowieka roznica miedzy 30 a 60Hz jest niewielka, natomiast liczby mowia swoje.
    Zastanawiam sie tylko, dlaczego xone nie jest zestrojone do generowania 60Hz obrazu, skoro na luzie trzyma te 30. I nie mowie tutaj o sprzecie, bo przypuszczam, ze ten dalby rade, tylko o tym, czy MS celowo zablokowal obraz do 30FPS zeby ten byl bardziej stabilny...

    A teraz najlepszy myk: telewizory teraz maja po 100 Hz minimum (i wielokrotnosc tejze liczby), wiec nie ma znaczenia ile by tam fpsow w gre nie wrzucic, raz na jakis czas obraz straci jedna klatke :p
    Bylo o tym przy aferze NTSC/PAL xone, kiedy to w europie okazalo sie ze obraz z TV podczas ogladania go w trybie PIP tracil co jakis czas klatki (ntsc to 30Hz, pal 25).
    Tak czy siak, idziecie do kina, ogladacie tam filmy, jaracie sie plynnoscia, akcja itp itd... wiecie ile taki film ma FPS?
    Standardowo 25 :) ba dumm tsss...

    Szybki edit.
    Tutaj porownanie FPSow 15->30->60
    Imho - bez roznicy.
     
    1 osoba to lubi.
  12. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Nie no jest różnica po między 30 a 60 FPS, ale nie można mówić, że 30 FPS to pokaz slajdów. To wciąż płynna animacja i gra jest jak najbardziej grywalna przy tylu klatkach na sekundę.
     
  13. slypluk

    slypluk XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2014
    Posty:
    59
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Bielsko/Maidstone
    Ale namieszałeś, mylisz FPSy z HZ, normalnie masakra jakaś.
     
  14. rafallo

    rafallo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 7, 2013
    Posty:
    159
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Różnicy w SD i HD też nie widzicie w filmach? Albo lepiej, HD Ready a Full HD? To dla Was też bez różnicy? :)
    ee nie żartujcie sobie. Teraz ps4 pokazuje, jaka jest jego moc, a za dwa lata lub przy exach odstawi w tyle MS moim zdaniem.
    Jak gracie na CRT 27 cali to dla Was nie straszne 720p w xklocku, przecież i tak nie zauważycie różnicy pomiędzy 720p a 1080p
     
  15. jaszczurka23

    jaszczurka23 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 31, 2011
    Posty:
    616
    Polubienia:
    83
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    pytanie do znawców jeśli w tym tomb raider w wersji na xone zamontowany zostałby dysk ssd bardzo szybki gra w wersji cyfrowej np pobrana ze sklepu czy takie porównanie szybkości wyświetlania obrazu FPS w porównaniu do standardowego dysku w konsoli ps4 zmniejszyła by się jakoś czy to wcale nie ma wpływu?

    ludzkie oko jest tak zbudowane ze w większości przypadków rejestruje obraz składający się z 24 klatek na sek jako płynny ruch różnica kilku klatek ponad 24> jest niemal niezauważalna
     
    1 osoba to lubi.
Wczytywanie...

Poleć forum