1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Tomb Raider: Underworld

Temat na forum 'Gry' rozpoczęty przez Sysiur, Październik 14, 2008.

  1. Sysiur

    Sysiur Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 17, 2008
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    W tym roku na targach E3 firma Eidos Interactive zaprezentowała skromne portfolio. Brytyjski producent przywiózł do Los Angeles zaledwie trzy gry: Monster Lab, Battlestations: Pacific oraz Tomb Raider Underworld. Najmocniejszym tytułem był oczywiście ten ostatni i nic dziwnego, że to właśnie on interesował nas najbardziej. Po prostu nie mogliśmy odmówić sobie przyjemności zobaczenia nowej odsłony przygód Lary Croft.

    Tomb Raider: Underworld przedstawiony został w wersji na Xboksa 360 – producenci zapewnili, że edycje na PC i PS3 nie będą się od niej niczym różnić. W nowej grze panna Croft wyrusza na poszukiwanie skarbu, którego lokalizację wskazał jej tuż przed śmiercią ojciec. Przygodę rozpoczynamy na środku oceanu. O ile powierzchnia wody prezentuje się przeciętnie, to po zanurkowaniu naszym oczom pokazują się piękne widoki oceanicznej flory i fauny. Z atakującymi nas rekinami radzimy sobie, używając harpuna lub zgrabnym ruchem wkładając w paszczę ludojada granat. Misje podwodne będą stanowić jedynie niewielki procent całej gry.
    W mechanice rozgrywki trudno doszukiwać się jakichś rewolucji – seria Tomb Raider nigdy nie była realistyczna i w nowej grze firma Crystal Dynamics nie zamierza tego zmieniać. Lara nurkuje boso w seksownym stroju, tak samo ubrana biega po starożytnej podwodnej świątyni. Mało tego – za pomocą wystrzeliwanej z pistoletu linki jedną ręką uruchamia mechanizmy, przy których sam Pudzian dostałby zadyszki. Wygląda to dość zabawnie, ale z drugiej strony nikogo, kto akceptuje konwencję Tomb Raiderów, nie powinno to dziwić.

    Underworld to połączenie dwu ostatnich części Tomb Raider autorstwa Crystal Dynamics. W Legendzie na pierwszy plan wybiła się walka, w Anniversary położono nacisk na eksplorację i rozwiązywanie zagadek. Underworld próbuje znaleźć złoty środek, oferując graczowi wszystkiego po trochu.

    Zagadki logiczne również nie wychodzą poza kanon serii. Podczas pokazu Lara musiała uruchomić mechanizm otwierający wrota świątyni, obracając trzy kręgi zgodnie ze wzorem namalowanym na każdym z nich. Wcześniej należało znaleźć dwa brakujące klucze, które odblokowywały mechanizm owych kręgów.

    Data wydania- listopad 2008

    Źrudło;www.gry-online.pl
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Mr.Hankey

    Mr.Hankey V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Luty 12, 2008
    Posty:
    105
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: Tomb Raider: Underworld

    Jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie gier. Anniversary był świetny i mocno liczę, że to właśnie zagadki i eksploracja będą motorem napędowym tej gry. Dziś takich tytułów już praktycznie się nie robi...
     
  4. Sysiur

    Sysiur Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 17, 2008
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Tomb Raider: Underworld

    No ale na tomb raidera zawsze mozna liczyc :-X ::) ;D :D
     
  5. djatak

    djatak Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 16, 2008
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Tomb Raider: Underworld

    To będzie fajna giera :) Szkoda że remake'u 2 cześci nie zrobią :D
     
Wczytywanie...

Poleć forum