1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Tomb Raider zaczął przynosić zyski. Definitive Edition tylko w 30 FPS na next-genach

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 18, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28129
    Polubienia:
    3217
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Początek Tomb Raider na rynku to dosyć nieciekawy okres dla wydawcy, jednak nareszcie osiągnięto punkt, w którym przygody pani Croft zaczynają przynosić zyski. Czy nie jest czasem na to trochę za późno? Nowe szczegóły na temat Definitive Edition rozczarowują.

    Wersje Tomb Raider na PS3, X360 i PC wraz z końcem roku zarobiły na swoje utrzymanie i od teraz przynoszą już tylko czysty zysk. Wydaje się to być na to bardzo dobrym momentem, gdyż w przygotowaniu jest edycja na konsole nowej generacji.

    Jak mówi o obecnej sytuacji Scott Adams:

    Zaskakującym jest fakt, iż gra dopiero teraz przynosi zysk wydawcy - 9 miesięcy po swojej premierze. Czy Square Enix planowało tę grę, jako produkt, który miałby nabijać im kabzę dopiero w dalszej perspektywie? Tego się prawdopodobnie nie dowiemy.

    Adams tymczasem cieszy się zainteresowaniem marką ze strony wydawcy:
    Ciekawi mnie, czy zaufanie również pozostanie niezachwiane po tym, jak Definitive Edition będzie potrzebowało kolejnych dziewięciu miesięcy by zwrócić wydawcy poniesione koszty.

    Tym bardziej, iż Amos wyjawił nam garść detali nt. działania Definitive Edition:
    Full HD na pewno cieszy, ale zaledwie 30 klatek na sekundę z pewnością nie jest tym, co chcielibyśmy zobaczyć po przeniesieniu gry na next-geny. Czy stałe 60 klatek naprawdę jest niemożliwe do osiągnięcia? Ciężko teraz wywróżyć next-genowemu Tomb Raiderowi większy sukces od swojego pierwowzoru - nowy model panny Croft i podbita rozdziałka muszą nam wystarczyć.​

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Border

    Border Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2011
    Posty:
    329
    Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    hahhahahahahah 60 fps i fullHD dalej nie osiagalne dla next genow :D
     
    1 osoba to lubi.
  4. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Ciekawe czy chociaż te 1080p to natywna czy upscalowana rozdzielczość.
     
  5. PidzamaSGaming

    PidzamaSGaming Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2013
    Posty:
    573
    Polubienia:
    50
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Worszoł
    Mam nadzieję ze to tylko chwilowy kryzys nie związany z bebechami next genów, ale braku wiedzy o nich, i co za tym idzie słabej optymalizacji.
    Mam nadzieję ze po okolo roku poznają w większości konsole i jej mozliwosci :D

    Wysłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2
     
  6. Shadow1980

    Shadow1980 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 13, 2010
    Posty:
    294
    Polubienia:
    35
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Oświęcim
    nawet jakby było 60 klatek to i tak tego nie kupię skończyłem na X360 a wywalić 60 $ za to samo tylko lekko poprawione to zdecydowana przesada
     
  7. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5425
    Polubienia:
    1672
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Nie żebym się śmiał ..

    [​IMG]
     
  8. ZigUS

    ZigUS Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2008
    Posty:
    93
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Też skończyłem na x360, ale gierka o tyle fajna, że zakupie na PS4
     
  9. Lewis

    Lewis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2011
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    103
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wola śląsk
    a ja wokoncu nie kupilem tej gry ale na PS4 juz kupie napewno ;]
     
  10. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Nie potrafią, nie chce im się lub next geny nie utrzymają 1080p z 60fps. Któraś z tych opcji na bank...
     
  11. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5425
    Polubienia:
    1672
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Hehe czyli teza "kup za rok, bądź 2 nextgena" okazuję się słuszna. Bo o ile teraz jeszcze nie umieją wykorzystać ich mocy (a jakoś tak się chwalili, że łatwo piszę się na nextgeny gry.. i w ogóle architektura jest bardzo zbliżona do PC.. - WIDAĆ!) to może za ten roczek, dwa będą umieć..
     
  12. peh

    peh Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    465
    Polubienia:
    96
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Ale ta gra nie jest wybitnie wymagajaca. Na takich samych podzespołach PCtowych (bez optymalizacji) gra śmiga na wysokich ustawieniach powyżej granicy 30fps. Tym bardziej troche dziwi mnie fakt, że od wersji x360 Definitive różnić się bedzie tylko wyższą rozdziałką. nie wspominam juz o tym, że noowe konsole są o 10x bardziej wydajne od poprzednich.
     
  13. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Podbili rozdzielczość, dodali Tress FX (Zjada sporo GPU) i przypuszczam że podbili detale
     
  14. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
    przecież to szybka konwersja - więc nikt się nie wysilał a zwłaszcza na mocniejszym PS4 gdzie 60klatek na bank wywołałoby kwas z M$
    a tak mamy fulhd 30 klatek na obu nextgenach - to bieda jest ale cóż zrobić takie czasy
     
Wczytywanie...

Poleć forum