1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Tona szczegółów z The Evil Within

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 10, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28173
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    W najnowszym numerze Game Informera znajdziecie spory artykuł dotyczący The Evil Within. Dziennikarze zapoznali się z dziełem studia Tango Gameworks i postanowili przedstawić swoje wrażenia. Tekst zawiera spoilery.

    Staraliśmy się wybrać te najbardziej sensowne i najmniej niepożądane informacje:

    • Produkcja posiada sporą ilość wrogów, pułapek oraz różnorodne otoczenie. Przeciwnicy i pułapki w trakcie gry pojawiają się losowo.
    • Wprowadzenie do produkcji zostało znacząco zmienione względem wersji demonstracyjnych oraz udostępnionych materiałów. Zmiany są widoczne w dialogach, prowadzeniu scen itd.
    • Gra rozpoczyna się od momentu badania zbrodni w Beacon Hospital (widzieliśmy to na trailerach), ale później bohater trafi do wielu innych miejsc.
    • Pierwszy rywal ma wzbudzić w nas podobne odczucia, jak pierwsze spotkanie z zombie w Resident Evil 1. Będzie to istota podobna do człowieka.
    • Pierwszy boss to sadysta z piłą łańcuchową, który goni bohatera w 3 rozdziale. Gracze mogą z nim zawalczyć bezpośrednio, chować się i atakować z zaskoczenia lub wykorzystywać pułapki.
    • W trakcie rozgrywki wielokrotnie będziemy dokonywać wyborów.
    • Jedną z pułapek w grze jest katapulta, która rzuca nożami. Podczas rozgrywki zabawimy się w „kotka i myszkę” z wrogami i będziemy wykorzystywać pułapki.
    • Dziennikarze chwalą AI wrogów oraz partnera, który pomaga bohaterowi w jednym z rozdziałów. Partner jest precyzyjny, inteligentny, potrafi odpowiednio zareagować na groźne sytuacje i nie jest niewidzialny dla rywali.
    • W wiosce znajdziemy wiele pułapek rozrzuconych losowo.
    • W grze pojawią się niewidzialni wrogowie – poznamy ich położenie patrząc na ruch wody lub nasłu****ąc kroków.
    • Na jednym z screenshotów autorzy pokazali nowy typ przeciwników – będzie to wielka masa stopionych ludzkich ciał.
    • Produkcja to połączenie survival horroru z psychologicznym thrillerem, a zarazem japońskiego horroru z zachodnim. W tej kwestii zmieniono wiele od ostatnich pokazów.
    • Mikami stwierdził, że stworzenie odpowiedniego balansu pomiędzy wyzwaniem a przyjemną rozgrywką (zabawą) było naprawdę trudne. Autorzy w kółko odtwarzali poszczególne sekcje, aby upewnić się, że zabawa i wyzwanie będą odpowiednio zbalansowane.
    • Produkcja rozpoczyna się od podróży samochodem – Sebastian, Julia i Joseph jadą na miejsce zbrodni. Sebastian jest policjantem w stylu noir, który zazwyczaj analizuje sytuacje, podejmuje ryzyko i od czasu do czasu rzuca trochę suchego humoru. Julia jest znacznie bardziej tolerancyjna, zwalcza stres głupimi żartami i jest fanką horrorów. Joseph jest spokojny i dokładnie analizuje wszystkie sytuacje, chce pomagać ludziom.
    • Produkcja charakteryzuje się bardzo różnorodną rozgrywką – czasami można poczuć, że gramy w starego Residenta, innym razem w Silent Hilla, a są też momenty, w których odczujemy inspirację Eterenal Darkness, czy też F.E.A.R.
    • Ukończenie 5 pierwszych rozdziałów (z 16) zajmuje 4-5 godzin.
    • Pierwszy rozdział jest głównie liniowy (pościg).
    • Lustro zabierze nas do alternatywnej rzeczywistości, gdzie można poprawić bronie.
    • Drugi rozdział rozpoczyna się w okolicy jeziora – pozwala na dużą eksplorację terenu.
    • Różnorodność wrogów jest imponująca – zombie mogą korzystać ze wszystkich rodzajów broni białej. W pewnym momencie jeden z nich siedzi na balkonie i strzela do bohatera, gdy ten znajdzie się zbyt blisko.
    • Produkcja jest trudna, ale punkty kontrolne zostały wykonane w dobrych miejscach.


    Jak Wam się podoba? Mam wrażenie, że produkcja będzie dużym połączeniem wielu ostatnich pozycji. ​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Cronos

    Cronos Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 26, 2008
    Posty:
    477
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tczew, Poland
    Wszystko brzmi bardzo dobrze i czekam z niecierpliwością. Jeszcze gdyby dodali co-opa...
     
Wczytywanie...

Poleć forum