1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Trochę info o Xboxie

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez witexor, Maj 11, 2012.

1. witexor

witexor Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Cześć. Potrzebuję trochę info o tej konsoli, gdyż planuje jej zakup. W tematyce Xboxa jestem totalnie zielony, dotąd używałem tylko PS2.

No więc mam kilka pytań i proszę o odpowiedzi na poziomie rozszerzonym (szukałem na google itd).

1. Planuje zakup konsoli Xbox 360 4GB. Wiem że na te 4gb nie zainstaluje żadnej gry, ale czy starczy to na zapisy gier? Ile taki zapis zajmuje (mniej więcej, średnio) ?
    2. Do konsoli dokupię również dysk, ale to w późniejszym czasie. I tu odnośnie dysku kilka pytań:

1. Czy mogę kupić dysk 250GB firmy WD (coś tam z BEVT) i będzie on działał ?
    2. Wyczytałem że taki dysk trzeba jakoś spatchować hddhackerem. Trudne to? Dużo zajmuje czasu? Nie uszkadza dysku, konsoli?
    3. Czy na takim dysku dokupionym mogę instalować gry i odpalać z xboxa ?
    4. Czy taki dysk będzie mi zawadzał na wierzchu czy będzie schowany gdzieś w xboxie?

3. Oczywiście planuje przerobienie konsoli. Czy gdy ją przerobię i nigdy nie podłącze Xboxa do internetu to nie dostanę bana ?? Wtedy Xbox będzie normalnie działał ? Jaki to koszt przerobienia?
    4. Czytałem o LT 3.0, 2.0 itd. Co to właściwie jest? O co chodzi?