1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Trudy promowania strzelanki bez kampanii na przykładzie Titanfall

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 13, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Przepis na zwiastun Battlefielda czy Call of Duty jest prosty: wybierz najefektowniejsze oskryptowane akcje z kampanii, ładnie je zmontuj, dodaj podniosłą muzykę - i voila - licz wyświetlenia, kliknięcia i westchnięcia. Z grą opartą tylko o zabawę dla wielu graczy, w dodatku zbudowaną z kilku różnych mechanik już tak łatwo nie jest. Ale Respawn znalazło sposoby na trafienie do publiki.

    Zmagania z promocją Titanfall przybliża producent gry, Dave McCoy:

    Było ciężko adekwatnie przedstawić Titanfall. Jeśli przyjrzeć się temu co robimy, to jest to dalekie od innych FPS-ów. Bez wielu oskryptowanych momentów z kampanii do ujęcia z kilku kamer filmowy zwiastun od razu odpada.

    Zamiast tego pokazujemy niezmontowane segmenty rozgrywki trwające od 3 do 5 minut (na razie - nadchodzi oczywiście więcej!), by pokazać jak toczy się gra. Zaczynanie jako Pilot, ścieranie się z SI i innymi graczami, bieganie po ścianach wokół Tytana, zdobycie Tytana, wspięcie się do niego, walki z innymi Tytanami z deptaniem ludzi, katapultowanie i tym podobne. W każdym momencie dostępne jest wiele mechanik i upchnięcie wszystkich w jednym materiale jest trudne.

    Dlatego też zabieraliśmy bardzo wczesne wersje pre-alpha gry na Gamescom czy PAX, by normalni gracze mogli w nią zagrać. Żadne ilości wypolerowanego marketingu nie zastąpią trzymania pada w ręku.

    Nie było łatwo, ale cel najwyraźniej udało się osiągnąć. Titanfall to jedna z najgorętszych gier pierwszej połowy tego roku. Premiera 13 marca.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum