1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Tryb kooperacji w Splinter Cell: Conviction zapowiada się świetnie

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez marek2fgc, Styczeń 11, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. marek2fgc

    marek2fgc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2009
    Posty:
    485
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lubin
    W zasadzie o trybie kooperacji w Splinter Cell: Conviction wiemy już wszystko. Pokazano nam go i skomentowano na kilku filmikach. Warto jednak napisać raz jeszcze, jaką frajdę sprawia wspólna rozgrywka.

    Pamiętacie jeszcze Chaos Theory i tryb kooperacji, który był do niego dołączony? Wszystko wskazuje na to, że ten z Conviction będzie co najmniej tak samo dobry, choć zapewne też nieco inny - bardziej nastawiony na akcję. Jak na razie mam do niego tylko jedno zastrzeżenie - nie wiadomo jeszcze, czy zostanie zaimplementowany patent z mierzeniem głośności rozmów przez headsety. Twórcy nie są jeszcze pewni, czy nie uczyni to gry zbyt trudną. Moim zdaniem, można zawsze załatwić to dając możliwość wyłączenia tej opcji.

    [​IMG]

    W trakcie króciutkiego pokazu, podczas którego mieliśmy okazję przez kilkanaście minut pobawić się na fragmencie jednej z map, dowiedzieliśmy się też paru (wówczas) nowych rzeczy. Na przykład, że przejście całości poziomu ma zająć około godziny i jest on podzielony na 4 części. Będą też dostępne 3 stopnie trudności, które wybiera gracz hostujący sesję.

    W zaprezentowanym fragmencie gry musieliśmy przesłuchać świadka i wydobyć z niego informację, gdzie przechowywane są ważne dokumenty. Misja zaczęła się od wspólnego wysadzenia ściany, by dostać się do budynku. Potem kooperacja nie była już wymuszona, choć wzajemne osłanianie się i wykorzystywanie gadżetów znacząco poprawiało naszą skuteczność, co przekładało się na satysfakcję płynącą z rozgrywki. Bardzo fajne jest podwójne mark & execute, czy oznaczenie celów dla swojego partnera, tak by widział, gdzie są aktualnie przeciwnicy. W razie problemów zawsze można uleczyć umierającego gracza, zaś ten w tym czasie może się ostrzeliwać. Co ciekawe, przeciwnicy mogą posłużyć się nami jak żywymi tarczami, co dodatkowo dodaje grze smaczku.

    Oczywiście są też akcje wymagające kooperacji graczy. W tym przypadku po przesłuchaniu (brutalnym, a jakże) jeden z nas musiał doprowadzić świadka do skanera, zaś drugi osłaniać go i torować drogę. Mam nadzieję, że takich patentów będzie więcej.

    [​IMG]

    Mimo iż gra miała spore problemy z płynnością (pamiętajcie, że nie był to skończony kod), grało się świetnie. Rozgrywka budziła u mnie duże emocje. Wykorzystywanie gadżetów, podwójne mark & execute czy wymagające kooperacji akcje naprawdę się sprawdzały. Sporo sobie obiecuję po tym trybie, bo krótka sesja tylko rozbudziła mój apetyt. No i poza tym prawie wszystko jest fajniejsze w coopie.

    Należy tu jeszcze raz zaznaczyć, że tak jak sam Splinter Cell nieco się zmienił i już nie jest grą nastawioną głównie na skradanie, tak samo nieco inaczej wygląda w nim tryb kooperacji. Nie zmienia to jednak faktu, że bardzo czekam na tę grę i na poszukiwanie wspólnie ze znajomymi zaginionych rakiet gdzieś w Rosji.

    Demo gry powinno pojawić się w styczniu.

    O tym, że grać w kooperacji będzie można na jednym ekranie już było, ale teraz pojawił się jeszcze udowadniający to obrazek od samego Ubisoftu.

    [​IMG]

    Jeszcze mała galeria pod spodem.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Źródło: http://polygamia.pl/Polygamia/1,953...ji_w_Splinter_Cell__Conviction_zapowiada.html
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. grzesiuzz

    grzesiuzz XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 31, 2008
    Posty:
    264
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Nowy Sącz/Szczecin
    Zapowiada się genialna gra:D. Zostało tylko czekać:p
     
  4. maroko freestyle

    maroko freestyle Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 29, 2008
    Posty:
    1020
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    36
    Miasto:
    Złote Przedmieście
    no no zapowiada się grubas gra!
     
  5. nick99

    nick99 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 6, 2009
    Posty:
    117
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Hit murowany. Bardzo ciekawie się zapowiada.
     
  6. maciek1422

    maciek1422 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 17, 2009
    Posty:
    134
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Gdynia
    A już się nie mogę doczekać, po prostu wydaje mi się że to będzie hit ! Ja chcę już premierę .
     
  7. Becuś

    Becuś Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 11, 2008
    Posty:
    286
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Ale Splinter Cell: Conviction ma być jakimś wprowadzeniem do kolejnej części w której już nie będzie trybu kooperacji czy coś takiego? No i o co chodzi, ze przejście poziomu zajmie godzinę? czyli tyle będzie trwać przejście gry?
     
  8. stanko90

    stanko90 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 6, 2009
    Posty:
    16
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Zapowiada sie ekstra gierka.
     
  9. marek2fgc

    marek2fgc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2009
    Posty:
    485
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lubin
    Becuś, tu chodzi o prolog, ponieważ Co-op będzie tylko w prologu, a przejście prologu zajmie od 4-6 godzin (składa się z 4 części, z czego każdą przechodzimy średnio co godzinę lub 1,5 godziny)
     
  10. pawelino223

    pawelino223 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2008
    Posty:
    56
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Gdzieś w Dolnym Ślasku
    Tylko czekać będzie wypas gierka
     
  11. qb3s

    qb3s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 15, 2008
    Posty:
    159
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Piękne screeny, liczę na tą grę.
     
  12. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    To będzie dopiero co-op:D A na screenach świetnie to wygląda:)
     
  13. InPirats

    InPirats Banned

    Dołączył:
    Październik 18, 2009
    Posty:
    640
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Polska
    to,że świetnie się zapowiada to wiadomo i dodam,że było wiadomo bo każda cześć gry Splinter Cell była super.
     
  14. horse

    horse Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 27, 2009
    Posty:
    96
    Polubienia:
    42
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Gra pewnie i będzie super tylko nie podoba mi się że na tych screenach obraz jest dzielony pionowo. Mam nadzieje(chociaż wątpie) że będzie można ustawić poziome dzielenie obrazu.
     
  15. PASSION

    PASSION Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 18, 2009
    Posty:
    88
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Każdy Splinter Cell był genialny (z wyjątkiem Double Agent) i tak będzie z tym!!
     
  16. Melkorn

    Melkorn Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2009
    Posty:
    85
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Konin
    Gra bedzie swietna i mam nadzieje ze dosc dluga aby przykuc nas do fotela na pare ladnych dni
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum