1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Turn 10 Studios obiecuje stabilne 60 klatek na sekundę w Forza Motorsport 6

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 6, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Najnowsze dzieło Turn 10 Studios zadebiutuje na rynku w przyszłym miesiącu. Fani serii mogą przygotować się na ekscytującą jazdę, piękne trasy i stałe 60 klatek na sekundę. Autorzy są pewni, że rozgrywka w FM6 będzie przyjemna i płynna.

    W ostatnim czasie wielu twórców stara się uzyskać 60 klatek na sekundę, ale wiele gier boryka się z problemem niestabilnej płynności. Fps-y spadają w najbardziej dotkliwych momentach, jednak twórcy z Turn 10 Studios są pewni, że w przypadku ich produkcji będzie inaczej.

    Dyrektor kreatywny projektu – Dan Greenawalt – wypowiedział się na temat tworzenia gier w 60 klatkach:

    Następnie twórca sprecyzował, że w przypadku Forza Motorsport 6 możemy przygotować się na stałe 60 klatek, bo deweloperzy od początku skupili się na takiej jakości i nie musimy obawiać się o jakiekolwiek spadki:



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5423
    Polubienia:
    1669
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Jestem ciekaw czy im się to uda. Chociaż jestem przekonany, że Forza to akurat priorytetowy tytuł jak chodzi o Xboxa. Więc pewnie choćby mieli przesunąć datę premiery to jakoś wymuszą te stałe 60fps :D
     
  4. GierapV8

    GierapV8 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 16, 2015
    Posty:
    62
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Wczoraj na gamescomie była też mowa o Multi, który w 5 kuleje, tu ma być sporo ciekawiej.
     
  5. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4557
    Polubienia:
    270
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    w Forza Motorsport 5 multi był strasznie okrojony względem FM 4, w 6 ma być inaczej. Co do stałych 60 fps wyjdzie w praniu, bo w 5 zdarzały się chrupnięcia:) i tak będzie to najlepsza gra wyścigowa na rynku:)
     
  6. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3471
    Polubienia:
    1238
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    No to zobaczymy jak to wyjdzie chociaż szczerze powiedziawszy wolałbym lepiej wypełnione lokację bo jakoś nie przeszkadza mi te 30.
     
  7. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    A co ma być ulepszonego w multi względem 5-tej odsłony? :)
     
Wczytywanie...

Poleć forum