1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

[Tutorial] Sprawdzanie kopii gier dla iXtreme LT !!!

Temat na forum 'Artykuły' rozpoczęty przez Ankoholik, Styczeń 29, 2010.

  1. Ankoholik

    Ankoholik Xbox One Xbox One Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2009
    Posty:
    1211
    Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Białystok
    ABGX 1.0.6

    http://hotfile.com/dl/139691131/4b11403/abgx360_v1.0.6_setup.exe.html

    Schtrom360Xtract ver. 4.1

    MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

    Nowa wersja 360WavesPatcher_1.2.6 (dzięki gavron04)

    http://www.filesonic.pl/file/21378683/363r0_Wavu6u65es_Patcg5j7her_1.2.6.rar


    A więc tak:
    Odpalamy abgx z tymi ustaweniami
    [​IMG]

    Sprawdzamy 3 główne rzeczy
    1. Jaką wersje SS.
    2. Jaki wave ma gra.
    3. Czy obraz jest w bazie gier zweryfikowanych.

    [​IMG]

    Jeżeli okaze się ,że gra ma wave 3+ (większą równą 3) i SSv1 oznacza to,ze gra została zrobiona kreon drive i Security Sectors (SS) musi zostać poprawiony do wersji SSv2 (screen przedstawia zły SS na grze Darksiders)

    Aby poprawić to robimy tak :

    Wchodzimy na stronę abgx360 - Verified
    W szukajce wpisujemy szukaną grę !
    Potem klikamy na CYFRE na końcu wiersza u ukaze nam się zbiór plików SS i DMI ,ściągamy te,które odpowiadają naszemu MEDIA ID ( 4 na screenie) sciągamy je na DYSK (proponuje brać pierwsze z góry jak bedzie ich więcej).

    [​IMG]
    Następnie odpalamy Schtrom360Xtract ver. 4.1

    Klikamy na zakładkę TOOLS => Image inject/eject
    Wybieramy nasz obraz do poprawy
    Zapełniamy pole INJECT i wybieramy z ramki ss.bin !
    Następnie START i wyskoczy komunikat,że skończyło !

    Teraz robimy to samo co wyzej tylko,zaznaczamy z ramki dmi.bin i wybieramy nasz plik DMI. Wyskoczy koomunikat ze skończone.

    [​IMG]

    Obraz został naprawiony ,teraz tylko wypalić i grać ,dla pewności tylko puścimy jeszcze raz przez ABGX i zobaczymy czy wszystko OK.

    [​IMG]

    Jak widać wszystko jest OK, abgx go puszcza !!!

    ____________________________________________________________________________________________

    Uwaga:

    OBRAZ TRZEBA POPRAWIĆ JEZELI TWOJA GRA POSIADA WAVE 3,4,5 LUB 6 I MA SSv1



    *********************************************************************************************************


    Aktualizacja do gier AP25 (tylko iXtreme LT-PLUS)


    *********************************************************************************************************

    Gry nie posiadające AP25 będą bezpieczne na starych zasadach.
    Gry mające AP25 muszą mieć dodatkowe 13 challengów.
    Aby poznać czy dana gra ma AP25 skanujemy obraz abgx od 1.0.3 (pokaże na żółto AntiPiracy25 Media)
    [​IMG]

    Jeżeli gra nie będzie posiadać patchów na ap25 to wywali nam komunikat na czerwono AP25 Sector is blank <narazie brak screena>

    Scena nie chce się podzielić nowym FW 0800 do zgrywania nowych gier (zaproponowali,że sami będą dodawać patche do ABGX (w tym polskie wersje) więc do tej pory ABGX sam będzie poprawiał jak będą patche.

    Aby gra była gotowa do wypalenia musimy przeczytać następujący zielony napis

    AP25 replay sector is currently verified

    [​IMG]

    To by było na tyle.W produkcji jest nowy ABGX v1.1.0+ ma być to wielka aktualizacja z wieloma uproszczeniami,która zminimalizuje cały ten poradnik do 1 kliknięcia.Z tąd też moje opóźnienie z tą aktualizacją.Pzdr


    UPDATE do LT+ 3.0

    Musi byc na zielono

    Topology data is verified OK - (jak to jest gra będzie działać) !

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. mietek909090

    mietek909090 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2009
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Czyli nie dobierać gry pod title id, crc, region itd.?
     
  4. Davvido

    Davvido Banned

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2009
    Posty:
    154
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Podziękowałem, niemniej jednak u mnie zmiana SS na v2 przechodzi w abgx360 bez problemu. Mam jednak jedno pytanie - jeśli wyjdzie 1.0.3 to wprowadzi jedynie automatyczną zmianę SS na v2? Jeśli tak - to nie ma na co czekać!
     
  5. Ankoholik

    Ankoholik Xbox One Xbox One Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2009
    Posty:
    1211
    Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Białystok
    Jak juz z szukajki znajdziesz i bedziesz widział kolumne SS i DMI ,bedzie ich dużo to pierwszy z góry ,aha i musisz patrzac na MEDIA ID ,Media ID zaznaczony jest 4 na 2 screenie
     
  6. Kuzarek

    Kuzarek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 4, 2009
    Posty:
    265
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Ostrów wlkp.
    czyli 1 i 2 wave SSv1 a 3 i powyżej SSv2 ?
     
  7. Davvido

    Davvido Banned

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2009
    Posty:
    154
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Wystarczy dopisek „matches game”, nie?
    No i jak z tym 1.0.3 - ma jedynie wprowadzić automatyczne wstawianie SS v2?
     
  8. kopecioch90

    kopecioch90 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 30, 2009
    Posty:
    170
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Przyklejam sie do pytania

    Czyli wave 1 i wave 2 ssv1

    wave 3 i w gore poprawa jesli wystepuje ssv1 do v2 tak?
     
  9. Ankoholik

    Ankoholik Xbox One Xbox One Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2009
    Posty:
    1211
    Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Białystok
    Dokładnie wave 1,2 =SSv1 ,wave 3,4,5,6,= SSv2


    Jezeli zainstalujesz SS o złym MEDIA ID to Abgx go poprawi do starej wersji.
    Patche SSv1 bedą stopniowo kasowane/zamieniane na SSv2 ,w najnowszych grach nie powinno byc juz problemu z SSv1 bo wszystkie będą mniały SSv2,ale obrazy które mają SSv1 jak w tutorialu mozliwe ze bedzie trzeba robic ręcznie,,bo narazie nie mogą programowo zrealizowac automatycznej zamiany
     
  10. kuab91

    kuab91 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 14, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Nowy Sącz
    wave 1 i wave 2 = ssv1
    wave 3 , 4 itd = ssv2

    Czyli od wave 3 musi być ssv2
     
  11. Ankoholik

    Ankoholik Xbox One Xbox One Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2009
    Posty:
    1211
    Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Białystok
  12. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    a co z releaseami ktore w bazie abgxa nie maja ss i dmi w wersji v2??? Np Saboteur??? Trzeba czekac az ktos zripuje jej metoda 0800??? i dopiero pozniej wgrac ?
     
  13. Ankoholik

    Ankoholik Xbox One Xbox One Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2009
    Posty:
    1211
    Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Białystok
    czekac albo poprsic na tym frum Requests (wspiera abgx patchami)
     
  14. franek1988

    franek1988 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2010
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Koledzy otworzyłem tą stronę abgx, znalazłem swoją grę..ale tam też jest wersja ssv1..a ja potrzebuje ssv2 bo mam wave4. Chodzi o Dragon Ball Blast. Pomoże ktoś?
     
  15. ekwador15

    ekwador15 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 12, 2008
    Posty:
    57
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    a co z tym KREONEM? ta zasada nie ma znaczenia, ze jak KREON to musi byc ssv2 przy wave 3 i wyzej. A jesli xboxowy naped to to moze zostac ss v1?
     
  16. Ankoholik

    Ankoholik Xbox One Xbox One Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2009
    Posty:
    1211
    Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Białystok
    Nie chce mi się powtarzać,ale naucz sie tej zasady.

    gry od wave 3++ mają mnieć SSv2 ,jak ma SSv1 ,niewazne jaki naped to do przeróbki.

    SSv1 robił kreon i stare xtreme 0800
     
  17. bzyczq

    bzyczq Użytkownik Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    306
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Tczew
    poprawił bym troche ten tutorial :)
    słuchajcie:
    - jeśli chcecie aby SSv2 był do waszej wersji gry no to patrzymy na to:

    [​IMG]


    - nastepnie patrzymy na stronce i wybieramy nasze pliczki zgodne z tym :)


    [​IMG]

    wyczytałem to gdzieś na jakimś forum :)
     
  18. Davvido

    Davvido Banned

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2009
    Posty:
    154
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Po co, skoro już masz SS v2? To właśnie świadczy o tym, że pliki w obrazie to te z bazy abgx360.
     
  19. Ankoholik

    Ankoholik Xbox One Xbox One Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2009
    Posty:
    1211
    Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Białystok
    Sprawdzanie CRC sprawdza ABGX więc reczne wstawianie jest niepotrzebne,
    po dwa na screenie masz juz ssv2 i pokazujesz crc które abgx sprawdza,ale jak bedziesz mniał ssv1 to co ci da jego CRC skoro one i tak jest skopane?

    Do tego uzywa się jak podałem MEDIA ID, to odpowiedni SS jest przypisany do wersji np, PAL,NTSC,wydanie dla POLSKI,wszystko się różni,a jak MS sprawdza ci SS a znajdzie z innej wersji wtedy jest wtopa,:D czytaj uwaznie poradnik
     
  20. Davvido

    Davvido Banned

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2009
    Posty:
    154
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    No dobra, zapytam po raz kolejny - wystarczy dopisek „matches game” przy MEDIA ID?
     
  21. Ankoholik

    Ankoholik Xbox One Xbox One Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2009
    Posty:
    1211
    Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Białystok
    gra ma swój ID, SS ma swój ID, DMI ma swój ID, jak abgx sprawdza media id i one pasują dla poszczególnych plików to daje komunikat "matches game", ale SSv1 tez ma swój ID taki sam jak SSv2 i abgx tego juz nie odrózni i na tym polega problem,ze recznie trzeba wszystko robic
     
Wczytywanie...

Poleć forum