1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórca Uncharted 2 uspokaja - 8GB RAM-u wystarczy do końca cyklu życia PS4 i XONE

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 11, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Coraz częściej w doniesieniach o nowych grach pojawia się słowo "downgrade" i "720p". Czy nowe konsole okażą się niedługo słabe, by zapewnić nam odpowiedni poziom grafiki przez cały cykl swojego życia? Na ten temat postanowił wypowiedzieć się John Hable, były pracownik Naughty Dog i założyciel Filmic Worlds.

    John Hable zaznaczył w wywiadzie z redakcją GamingBolt, że konsolom obecnej generacji starczy pamięci RAM i nie wystąpią w związku z tym problemy przez najbliższe kilka lat.




    Hable zajmował się w Naughty Dog przede wszystkim opracowaniem technologii HDR Lightning, którą wykorzystano w Uncharted 2: Among Thieves. Deweloper powiedział, że w temacie wirtualnego oświetlenia jest cały czas dużo do zrobienia. Twórcy gier muszą przede wszystkim dalej wygładzać cienie, a także starać się o lepszą implementację systemu globalnego oświetlenia.


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Tylko szkoda, że nie można wykorzystać 100% tego RAMu w konsolach...
     
  4. Why so serious?

    Why so serious? Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 23, 2014
    Posty:
    56
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Maz
    @30 FPS + <Full HD to dla mnie dyskwalifikacja konsol niestety, sam gram głównie na PC 120fpsów, a te 60 to absolutne minimum. I nikt mi nie powie, że nie ma różnicy.
    "powinno spokojnie wystarczyć na resztę życia tej generacji konsol"
    Zobaczymy ile ta generacja pożyje. Bo póki co to d*py nie urywa...
     
  5. wojek_gacek

    wojek_gacek XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2008
    Posty:
    661
    Polubienia:
    151
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    BB
    Oj tam pierwsze gry na xbox 360 tez nie zachwycały, dopiero po jakims czesie zaczeli optymalizowac porządnie i byl git; )
     
  6. Punisher

    Punisher Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2010
    Posty:
    429
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Chełm, Poland
    Pod koniec generacji także gry już olewali i jakieś paskudne ochłapy dali w stylu Advanced Warfare czy Far Cry 4, obie duzo gorzej wyglądające niż poprzednicy
     
  7. Why so serious?

    Why so serious? Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 23, 2014
    Posty:
    56
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Maz
    Dla mnie płynność -> detale. W BF4 też gram na minimum (choć sprzęt jak widać pozwala na dużo więcej) ponieważ wszelkie wodotryski tylko przeszkadzają w grze mutiplayerowej.
     
Wczytywanie...

Poleć forum