1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy Alien: Isolation wyjaśniają, dlaczego w grze będzie tylko jeden obcy

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 6, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Zapomnijcie o obcych, którzy są mięsem armatnim – w Alien: Isolation pojawi się tylko jeden wróg, którego pokonanie będzie wymagało sporego wysiłku, tak jak w pierwszym filmie z serii.

    [​IMG]

    - Pierwszy film dotyczył tylko jednego obcego, zdecydowaliśmy zatem, że chcemy stworzyć właśnie coś takiego – wyjaśnił Jonathan Court, starszy producent z Creative Assembly. – Uznaliśmy, że obcego wykorzystano źle w wielu grach, jego rola została sprowadzona do mięsa armatniego; my chcieliśmy zaoferować rozgrywkę, w której stanowiłby bardzo ważny element.

    - Kiedy ustalaliśmy, nad czym będziemy pracować, powiedzieliśmy sobie: „stworzymy dokładnie takiego obcego, jaki pojawił się w pierwszym filmie” - ale w pierwszym filmie obcy nie był zbyt ruchliwy – dodał główny projektant Alien: Isolation, Gary Napper. – Był tam, a bohaterowie raczej sami na niego wpadali niż on na nich polował czy atakował ich. Okazało się, że tworzymy takiego obcego, jakim postrzegali go ludzie, nie jego wierną kopię.

    Creative Assembly nie zniechęca głośna krytyka Aliens: Colonial Marines. Twórcy podkreślają, że oznacza to, iż fani interesują się Obcym. Wierzą, że wyjdą naprzeciw ich oczekiwaniom.

    - [Negatywny odbiór Aliens: Colonial Marines] upewnił nas, że istnieje spora grupa fanów Obcego – powiedział Napper. – Poszukują oni czegoś wyjątkowego, a każdy z nich ma inne poglądy, czym powinien być obcy. Wystarczy spojrzeć, z jaką reakcją spotkała się gra. Wszystko, co powiedzieli, co chcieliby otrzymać, odpowiada temu, co aktualnie tworzymy i właśnie dlatego jesteśmy bardzo podekscytowani.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Cronos

    Cronos Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 26, 2008
    Posty:
    477
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tczew, Poland
    Moze to byc cos innego, niemniej jednak podoba mi sie podejscie jakie maja do tej gry. Lepiej zrobic jednego obcego i oddac napiecie, klimat filmu.

    Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
     
Wczytywanie...

Poleć forum