1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy Assassin’s Creed Unity obiecują graficzny i techniczny przełom

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 14, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3221
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Nie, nie chodzi o 1080p oraz 60 klatek na sekundę. Gra to nie tylko rozdzielczość oraz klatki, ale również efekty graficzne i liczne detale. Assassin's Creed Unity w swym założeniu ma być przecierającym szlak pionierem. To nie są już czasy konsoli PlayStation 3 i twórcy powzięli się, aby to udowodnić.

    Nie samą rozdzielczością i klatkami człowiek żyje. Możemy mieć tytuł, który spełni powyższe standardy, a mimo tego będzie on brzydki lub ubogi. Twórcy Assassin's Creed Unity chcą udowodnić, że zdają sobie sprawę, iż tworzą grę na nowy sprzęt, a w ich ręce wpadły znacznie większe zasoby niż wcześniej.

    Potwierdza to w jednym z wywiadów Jeffrey Splicer, menedżer odpowiedzialny za postacie i wodotryski graficzne:

    Ubisoft postanowił położyć ogromny nacisk na detale. W grze spotkamy się z ogromnymi tłumami ludzi, których obecności nie doświadczyliśmy w takiej skali nigdy wcześniej. Motłoch nie będzie jednak tylko płaską teksturą, a zbiorem unikalnych bohaterów niezależnych.

    Oczywiście oznacza to, że graficy będą mieli znacznie więcej pracy, a wręcz poczują się jak „projektanci mody”.

    Czyżbyśmy mieli spodziewać się mini gierki, w której będziemy prali nasze zakrwawione ubranie?​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. geometric77

    geometric77 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2011
    Posty:
    313
    Polubienia:
    41
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Opolskie
    Mam już dość tych obiecywanek ze strony developerów, a szczególnie ze strony ubi. Przed każdą premierą obiecują gruszki na wierzbie, aby tylko wzbudzić zainteresowanie oraz naciągnąć ludzi na kupno. Mydlą oczy marketingową gadką, i wmawiają nam że to co gorsze nie jest takie złe. Po premierze okazuje się, że jest zupełnie inaczej niż obiecywano. I obiecują kolejną LEPSZĄ część niż poprzednia. I schemat się powtarza. Śmiech na sali. Jako świadomy gracz czuję się obrażony taką pr-ową papką, i czekam na działania a nie na ciągłe robienie graczy w balona. Nie chcę generalizować rynku, ale ostatnio co widzę to szereg perfidnych skoków na kasę. Oni chyba zapomnieli, że my(gracze) jesteśmy dla nich, a nie oni dla nas. <wybaczcie, ale musiałem wylać swoją frustrację :) >
     
    1 osoba to lubi.
  4. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    Taa... przypominają mi się zapowiedzi Activision przy okazji CoD : Ghost i ich brendzlowanie się PSEM ... czy tylko ja dostrzegam tutaj analogię? :p
     
  5. l33t

    l33t Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 23, 2008
    Posty:
    274
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Zgaduje w takim razie, że gra pewnie nawet tych minimalnych 30 klatek na sztywno nie utrzyma, no ale Ubisoft będzie się mógł w zamian chwalić, jaką to oni piękną odzież zaimplementowali w grze. Innowacja! "Bo wiesz Graczu: optymalne są 24 klatki, wtedy jest jeszcze bardziej filmowo i realistycznie!!!11jeden"

    /Wysłano z telefonu/
     
  6. eekz

    eekz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2009
    Posty:
    392
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Białystok
    Taa.. a później pojawi się "na gorąco" porównanie takie jak było z ich Łacz Dogsem i (w cholerę starszym!) GTA IV. Porównań z GTA V nawet już nie szukałem bo to by było kopanie leżącego.
     
Wczytywanie...

Poleć forum