1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy Battlefield: Hardline wyjaśniają skąd ta pełna cena pudełkowa

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 11, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28177
    Polubienia:
    3228
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Po becie Battlefield: Hardline słychać było sporo narzekających graczy, ale ostatecznie wyniki były całkiem pokaźne. Co nie zmienia faktu, że często słyszymy pytanie "dlaczego to nie jest DLC? Po co płacić pełną cenę?". W końcu dostaliśmy odpowiedź.

    Zaczęło się od poniedziałkowego zaproszenia do zadawania pytań producentowi wykonawczemu, Steve'owi Papoutsisowi:

    [​IMG]

    Od tamtej pory zebrała się masa chętnych, Popoutsis udzielił wielu odpowiedzi, a my wyciągnęliśmy z nich najistotniejsze fakty:

    • pełna cena pudełkowa wynika z bogactwa zawartości - nowe tryby, mapy, pojazdy, animacje, nagrane kwestie, muzyka, nowe modele, rozgrywka, bronie i... zaangażowanie całej ekipy deweloperskiej przez dwa lata. Za to też płacimy
    • trwają prace nad poprawieniem jakości grafiki
    • trwają również prace nad implementacją paru bajerów dla wykorzystania gry w eSporcie, ale szczegóły poznamy później
    • do premiery poznamy wiele nowych trybów
    • będą mapy dla 64 graczy
    • nowe mapy przyjmą założenia levolution - wydarzenia otwierające/zamykające ścieżki, zmieniające mapę
    • dlaczego policjanci mają dostęp do wyrzutni rakiet? obejrzyjcie Bad Boys 2
    • będą mapy, na których potyczki rozgrywają się nocą
    • całość ma być podzielona 50/50 w kwestii poruszania się pieszo i za pomocą pojazdów

    Większość pytań została zbyta krótkim "pracujemy nad tym", ale co nieco się dowiedzieliśmy.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Shadow1980

    Shadow1980 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 13, 2010
    Posty:
    294
    Polubienia:
    35
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Oświęcim
    Jakby nie reklamowali i jaki by nie był dobry ten BF i tak go nie kupię jak wiekszość moich znajomych....
     
  4. Krawol

    Krawol Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2010
    Posty:
    1001
    Polubienia:
    114
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa | Otwock
    nie kupie ale warezy czekają :)
     
  5. RaptorPL

    RaptorPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 8, 2013
    Posty:
    207
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Konin
    Kocham Battlefield'a ale prawdziwego a nie jakiś wybryk EA bo im kur... kasy zabrakło.
     
  6. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5433
    Polubienia:
    1699
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    I z tym się zgadzam :)


    EA po prostu chce trzepać kasę za zwykłego BF'a i za tą pod serię (spin off). Jak Acti zauważy, że ten zabieg jest opłacalny to pewnie długo nie będziemy musieć czekać na ich reakcje :)
     
Wczytywanie...

Poleć forum