1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy Bulletstorma mają problem z pamięcią konsol

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez PremiumPRO, Sierpień 9, 2010.

  1. PremiumPRO

    PremiumPRO Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 22, 2010
    Posty:
    665
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Nie ich ogólna moc jest dla nich problemem, a ilość pamięci, w której z trudem się mieszczą wszystkie cuda, jakie widzieliśmy na targowym gameplayu z Bulletstorma.

    [​IMG]

    Oto, co Adrian Chmielarz powiedział o developingu Bulletstorma w wywiadzie udzielonym dla CVG:

    […] [Uważamy, że] komputery mają uczciwą przewagę – innymi słowy jądro Bulletstorma na każdej platformie jest takie samo, na PC możesz podbić rozdzielczość, ale to nie jest tak, że konsole są bardzo mocno z tyłu. […] Czasem wyciskamy siódme poty z PS3, gdy chcemy przekroczyć jakiś kamień milowy, innym razem męczymy Xboxa, a nieraz ciśniemy PC-ta. To mieszanina wszystkiego.
    [...]
    Jedno jest zabawne. To nie moc konsol jest dla nas największym problemem, a ich pamięć. Nie ma znaczenia, czy to PS3, czy Xbox 360. Mamy po prostu tyle rzeczy, że zmieszczenie tego wszystkiego [w pamięci podręcznej konsol] sprawia nam problemy.
    Prezentowany na E3 gameplay wyglądał olśniewająco i jeśli pamięć jest jedynym większym problemem, jaki napotykają twórcy tworząc Bulletstorma, to developing idzie im nadzwyczaj gładko. Tak trzymać!

    źródło: •• TwĂłrcy Bulletstorma mają problem z pamięcią konsol | Gamezilla
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. voltan91

    voltan91 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2009
    Posty:
    1773
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bytom
    Oby nie musieli kastrować zbytnio gry przez to.
    Zapowiada się bardzo ciekawie.
     
  4. neoandrew

    neoandrew XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 18, 2009
    Posty:
    375
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Jakoś inni producenci nie narzekają.
     
  5. wiccan

    wiccan Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 14, 2009
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Inni tez narzekają. Przykładem są twórcy GTA4 chociażby.

    Na pewno sporą część problemów uda się obejść dzięki optymalizacji, ale nie oszukujmy się, od Gears of War 2 to jakiegoś kolosalnego postępu nie widać w grafice jaką oferują gry. Rozwiązaniem bedzie nowa generacja konsol, ale to nastapi nie wcześniej niż za 3 lata. Do tego czasu M$ musi kombinować, aby przedłużyć życie poczciwego x360, czego przykładem jest chociażby Kinect.
     
  6. Tieu

    Tieu Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2009
    Posty:
    1258
    Polubienia:
    50
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Zagan, Polska
    @wiccan.

    Czytałeś newsa? Nie chodzi o pojemność płyty, tylko o pamięć podręczną KONSOL - OBU!
     
  7. wiccan

    wiccan Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 14, 2009
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Tak Tieu, czytałem. Co więcej, zrozumiałem, a przynajmniej mi sie tak wydaje.

    Chodzi o doczytywanie tekstur w GTA IV.
     
Wczytywanie...

Poleć forum