1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy Castlevanii Lords of Shadow 2: "ta gra to niezły kawałek..."

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 1, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28050
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Oczywiście niewypałem według samych pracowników hiszpańskiego studia, które po Castlevania: Lords of Shadow™ rozrosło się i otrzymało od Konami ogromny budżet na stworzenie Castlevania: Lords of Shadow 2. W teorii wszystko miało być lepsze. W praktyce, jak pokazuje ogólny odbiór gry (nasza recenzja przypominamy po weekendzie) wyszło źle. Wszystkiemu winny jest jeden człowiek - współzałożyciel studia - Enric Alvarez.

    O sprawie postanowił poinformować cały świat jeden z deweloperów, który miał dosyć całości i od razu po premierze gry puścił parę z ust poprzez znajomego z forum Castlevania Dungeon. Lista zarzutów jest gigantyczna i stawia Álvareza w bardzo złym świetle - jako egomaniaka, który nie ma pojęcia o współpracy i z nikim się nie liczy, uważając, że wie wszystko najlepiej. Początkowo mało co kto uwierzył w te rewelacje, ale hiszpańskojęzyczny serwis Vadejuegos postanowił skontaktować się z innymi pracownikami, którzy anonimowo to potwierdzili.

    Deweloper postanowił na początku wyjaśnić pewną nieścisłość - Hideo Kojima nie miał za wiele wspólnego z trylogią Lords of Shadow.

    Zdradza pracownik. I po chwili przechodzi do totalnej ofensywy, wyrzucając z siebie żal całej ekipy z której zwolniono 35 pracowników, a kilku poważniejszych odeszło wcześniej, w tym kilku lead designerów, dlatego końcowy produkt jest tak niedopasowany. Ale przejdźmy do konkretów.

    Ostro? To nie wszystko. Kolejne wyznania są jeszcze mocniejsze i pokazują, że całe studio chciało dobrze, pracowało ostro, a Álvarez miał to wszystko gdzieś i robił całość po swojemu mimo, że na większości rzeczy się nie znał.

    Idźmy dalej. Według pracowników studia, szefostwo nie organizowało żadnych spotkań, nie radziło sobie z zarządzaniem w związku z czym całość została opóźniona i potrzebne było dodatkowe finansowanie. Co ciekawe, Konami na ten moment nie oceniało jeszcze efektu końcowego.

    I trzeba przyznać, że im więcej godzin spędzam w grze tym częściej widzę, że złożona jest z elementów, które nie pasują do siebie i nie zostały przemyślane. Tak jakby co chwilę inny designer robił coś swojego... Zresztą, spójrzcie sami jak namieszano ze skalą w grze mając problemy ze swobodną kamerą.

    [​IMG]


     
    2 użytkowników lubi ten post.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Dillusionisto

    Dillusionisto Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 21, 2013
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Warszawa
    PSX Extreme dało tej grze 8+ ale sam nie wiem za co... Dno!
     
  4. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Utalentowany team dowodzony przez kretyna i ignoranta. Musiało się to tak zakończyć....
     
  5. arial_adriano

    arial_adriano Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2012
    Posty:
    86
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Bełchatów
    najgorsze jest chyba to że przez jednego gościa zagrożona jest przyszłość serii. wcale nie zdziwię się jak 'trójka' wcale nie dostanie zielonego światła, a szkoda bo w jedyneczkę miło się ciupało. a to co ten koleś pisze ma sens i widać że załoga nie próbuje tłumaczyć się z lipnej produkcji za którą jest odpowiedzialny, tylko faktycznie ten cały Alvarez.
     
  6. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    No niestety to by wyjaśniało parę spraw.. jak np. zamianę DRACULI w szczura (WTF?!).. Ogólnie ogrywam 1dynkę więc 2ki jeszcze nie ruszyłem.. Ale z tych wszystkich recenzji, opinii wnioskuje, że lepiej się nie śpieszyć z zakończeniem 1szej części :)
     
  7. ariel111c

    ariel111c Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 6, 2008
    Posty:
    301
    Polubienia:
    17
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Właśnie ukończyłem dwójkę i muszę to napisać: JEST OK ;) Co do tego skalowania to są naprawdę szczegóły i nie rzuciły mi się ani trochę w oczy podczas gry.
     
Wczytywanie...

Poleć forum