1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy Doom mierzą wysoko: „Celem jest stworzenie jak najlepiej wyglądającej gry w 1080p i 60FPS''

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 25, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Doom (2016) zapowiada się na sporą przyjemność dla wiernych fanów starej szkoły strzelanek. Produkcja będzie śmigać na nowym silniku i dzięki temu deweloperzy mogli zaszaleć. id Software chce stworzyć wyjątkowo piękną i bajecznie płynną pozycję.

    W dniu premiery Doom (2016) będziemy świadkami premiery idTech 6. Najnowsza wersja silnika jest podobno wyjątkowo potężna. Twórcy z id Software nie ukrywają, że zaoferowanie graczom nowej jakości było możliwe dzięki dołączeniu do zespołu członków z Crytek. Sytuację skomentował główny programista renderingu, Tiago Sousa, który do id przeszedł półtora roku temu:

    Autorom udało się osiągnąć na obu konsolach rozdzielczość na poziomie 1080p, a zarazem 60 klatek na sekundę! Jest to naprawdę dobra wiadomość dla sympatyków serii, ponieważ możemy mieć pewność, że w przypadku najnowszej przygody otrzymamy bardzo płynną, a zarazem piękną produkcję. Główny programista projektu – Billy Khan – zapowiada wyjątkowe osiągi:

    Khan jest również zadowolony, ponieważ idTech 6 umożliwia łatwe dodawanie nowych elementów do produkcji:


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    DOOM... klasyka, pamiętam mój pierwszy PC 486 gdzie zagrywałem się w ten tytuł...
    Jeśli będzie tak jak obiecują to kupuję w ciemno !!!
    Dajcie mi tą grę już teraz... teraz i już ! :)
     
  4. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Czyżby znaleźli się w końcu mistrzowie optymalizacji? Oczywiście również zakupuję Dooma :D
     
  5. Hasted

    Hasted Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 11, 2015
    Posty:
    196
    Polubienia:
    38
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Id softwarezawsze daje rade. Rage na poprzednia generacje wyglądało nadzwyczaj cz aj dobrze. Wolfstain new order też działa w 1080p i 60 klatkach. Wiadomo to nie open World ale gry wyglądają i działają świetnie
     
Wczytywanie...

Poleć forum