1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy Final Fantasy XV zdradzają informacje o grze i mamy zapis rozgrywki z dema

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 20, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28132
    Polubienia:
    3218
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W trakcie dzisiejszej prezentacji przedstawiciele Square Enix bardzo chętnie wypowiadali się na temat najnowszej odsłony Final Fantasy. Gra znajduje się wciąż w produkcji (aktualnie 60% elementów zostało przygotowanych), ale już teraz możemy zapoznać się ze sporą ilością ciekawostek. Czekacie na ten tytuł? To czytajcie i oglądajcie!

    Bez zbędnego przedłużania tak prezentują się szczegóły:

    • Bloki i uniki kosztują MP.
    • Można wybierać umiejętności broni za pomocą D-pada.
    • Ekran tytułowy zmienia się względem czasu rzeczywistego (dzień / noc).
    • Bohater nie może pójść za daleko do wody w wersji demonstracyjnej, ale w pełnej wersji gry ten element będzie zmieniony.
    • Współtowarzysze broni reagują na ruchy Noctisa – kiedy on zmieni prędkość poruszania się, oni będą automatycznie reagować.
    • Czerwony “Encounter Gauge” pojawia się, gdy wrogowie są zbyt blisko. W tym momencie znika znacznik.
    • Nie wszystkie potwory są wrogo nastawione, ale będą bronić się w przypadku ataku.
    • Zmniejszanie MP jest ukazane przez niebieski efekt.
    • „Rush” może wywołać ciągłość ataków.
    • W trakcie walki można zmienić broń.
    • Żółte znaczniki wskazują cele.
    • Jednym z wielkich bossów w demie jest „Behemoth Smoke Eye” – można go znaleźć idąc za jego śladami.
    • Głównym celem dema jest zbieranie pieniędzy, aby móc naprawić samochód głównego bohatera. Zabicie wspomnianego Behemotha daje dużo pieniędzy.
    • Towarzysze będą nas wołać, gdy zauważą coś ciekawego.
    • W nocy jest zdecydowanie bardziej niebezpiecznie niż w ciągu dnia.
    • Trucizna jest oznaczona czerwonym efektem.
    • Jedzenie przygotowanych potraw daje korzystne efekty. Można otrzymać bonus do ataku i szybkości.
    • Można szybko podróżować pomiędzy miejscami kempingowymi – to w nich będziemy jeść i regenerować siły.
    • Jeśli przejdziemy na wyższą płaszczyznę (górkę? Kładkę?), będziemy bezpieczni od niektórych ataków dystansowych i wtedy możemy zregenerować MP.
    • Gdy stracimy całe zdrowie to postać nie umiera od razu – bohater może zostać uzdrowiony przez partnerów. Dopiero po upływie czasu (czerwony wskaźnik) postać umrze.
    • Demo nie będzie działać w płynnym 1080p i 30 klatkach na sekundę. Jednak jest to cel pełnej wersji pozycji.
    • Mapa pełnej gry jest 10-20 razy większa niż obszar, który trafił do dema.
    • Demo nie będzie miało wdrożonego systemu pogody, ponieważ efekty pogodowe nie zostały przygotowane na czas.
    • Noctis w trakcie dema ma swój phantom sword. Jednak podczas rozgrywki można znaleźć inne bronie i z nich korzystać.
    • Ataki zespołowe są bardzo potężne, ale nie ma ich wielu w wersji demonstracyjnej.
    • Po zakończeniu głównego wątku dema to nie koniec. Będzie można odblokować kolejne zadania i kontynuować poszukiwania nowych phantom sword.
    • Stan rozgrywki nie zostanie przeniesiony do pełnej wersji gry, ale może mieć wpływ na rozgrywkę.
    • Zakończenie dema będzie zawierać elementy głównej fabuły.
    • Adamantoise nie pojawi się w demie, ale trafi do pełnej gry.
    • Gra została przygotowana w 60%.
    • W przyszłym tygodniu odbędzie się kolejna prezentacja w Londynie.
    Rozgrywka rozpoczyna się od około 35 minuty.



    Jeśli nie lubicie zdecydowanie za długiego wstępu - czysty gameplay:



     
Wczytywanie...

Poleć forum