1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy MotoGP 15 dobrze wykorzystują dodatkowy wolny rdzeń w procesorze Xbox One

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 22, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Pierwsze zwiastuny MotoGP 15 już oglądaliśmy. Ekipa odpowiedzialna za MotoGP 14 oraz Ride nie odpuszcza i nadal serwuje nam kolejne motocyklowe produkcje. Tym razem deweloperzy wypowiedzieli się na temat gry w wersji na Xbox One.

    Seria MotoGP zmierza po raz pierwszy na Xbox One. Włoskie studio Milestone zapewnia w wywiadzie z serwisem Gamingbolt, że już w przypadku Ride opanowało temat architektury XONE, więc nie ma obaw o działanie MotoGP 15 na sprzęcie Microsoftu. Andrea Basilio podkreślił w kontekście pracy przy XONE, że Milestone "wykonuje krok naprzód w MotoGP 15, wykorzystując zasoby mocy, które nie były zagospodarowane w Ride". O co chodzi dokładnie? O dodatkowy rdzeń CPU konsoli, który Microsoft jakiś czas temu uwolnił dla deweloperów w związku z odwróceniem się od Kinecta. Deweloper zaznaczył również, że XONE jest naprawdę prostym w opanowaniu hardwarem.



    MotoGP 15 pojawi się na rynku 19 lipca, na XONE, PS4, X360, PS3, PS Vita i PC.

    Pierwszy gameplay możecie sprawdzić poniżej (póki co tylko w wersji na PS4).



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5419
    Polubienia:
    1655
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Ooo nie porzucą X360 i PS3? Zaskakujące :p - taka mała sprzedaż?
     
  4. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Project CARS też niby korzysta z tego magicznego siódmego rdzenia i co? Z obiecanych 60 FPS'ów zostało w rzeczywistości tylko 30-40 z sporadycznym 50 FPS.
     
Wczytywanie...

Poleć forum