1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy opowiadają, jak powstał wyjątkowy pomysł na potyczki PvP w Far Cry 4

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Grudzień 5, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Jednym z najmocniejszych punktów Far Cry 4 są Bitwy o Kyrat, czyli sieciowy tryb PvP. Tryb o tyle ciekawy, że wcielamy się na zmianę w dwóch zupełnie różnych bohaterów, co nie pozwala wkraść się monotonii. Jak deweloper wpadł na ten pomysł?

    Far Cry 4 wiele skopiował z poprzedniej części, lecz wszystko to dopracowano i wyszedł doceniony przez recenzentów i graczy sequel. Czego nie wzięli z trójki, to tryb PvP - na tutejsze Bitwy o Kyrat składają się trzy tryby, gdzie gracze wcielają się na przemian w żołnierzy Złotego Szlaku oraz Łowców.

    Ci pierwsi korzystają z mocno uszczuplonego arsenału broni palnej (co jest dobrym, utrzymującym równowagę posunięciem), zaś Łowcy do dyspozycji mają jedynie łuk (wraz z kilkoma rodzajami strzał), lecz kucając stają się niewidzialni, potrafią tworzyć wspomagające mikstury ze zbieranych roślin i przywołują do walki po swojej stronie groźne zwierzęta.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum