1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy Project CARS chwalą się realistyczną fizyką

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 5, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28075
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Ekstremalne warunki pogodowe w Project CARS wyglądają obiecująco (choć może nie tak dobrze, jak w DriveClub). Jak wypadnie model jazdy?

    Autorzy Project CARS chwalą się swoim realistycznym modelem fizyki w grze zmierzającej na PS4, XONE, Wii U i PC. Na oficjalnym profilu Twitter gry pojawił się wpis, że w trakcie zabawy w Project CARS obliczenia fizyki wykonywane są 600 razy na sekundę. Gra sprawdza też sterowanie poprzez kontroler 250 razy na sekundę.



    Brzmi nieźle, choć trudno powiedzieć czy to rewolucja, bo inni deweloperzy nie podają takich danych. Miejmy nadzieję, że Slightly Mad Studios uda się utrzymać przy tym wszystkim zapowiadane 60 klatek animację na sekundę.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Po tym co zobaczyłem na gameplayu z E3 2014, to nie wygląda mi na 600 obliczeń na sekundę. Jak kiedyś się jarałem, tak teraz bardzo sceptycznie do tej gry podchodzę.
     
    barman_2000 lubi to.
  4. DJDIDO88

    DJDIDO88 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 11, 2010
    Posty:
    1135
    Polubienia:
    77
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Jarosław
    może jak kiedyś robili NFS to było to zaledwie kilka obliczeń, a teraz uważają, że dokonali czegoś wielkiego :p
     
    barman_2000 lubi to.
  5. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
    khmmmm na wii u??? no to gra będzie zaje....
    mam złe przeczucia skoro na wiiu - pewnie wersja na pieca zje pozostałe na śniadanie i wypluje ze dwa razy
     
  6. lukasz1803

    lukasz1803 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 20, 2014
    Posty:
    20
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Mazowieckie
    będzie taka lipa zachwalana jak the crew i tak forzy nie przebije pewnie
     
  7. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4555
    Polubienia:
    270
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    Jak dla mnie jest to gra zagadka:) Na razie to tylko premierę przesuwają.
     
    barman_2000 lubi to.
Wczytywanie...

Poleć forum