1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy RIDE wierzą, że DirectX 12 wzmocni Xboksa One

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 2, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28054
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Dodają ponadto, że już aktualne API na konsoli ma wbudowane pewne rozwiązania z DX12.

    [​IMG]

    Mowa oczywiście o włoskim studio Milestone, które znane jest z tworzenia gier wyścigowych. Ostatnio wydali na rynek RIDE, pracują jednocześnie nad nowym MotoGP oraz grą rajdową tworzoną we współpracy z Sébastienem Loebem. Włosi wierzą, że nowe API dla Xboksa One oraz PC wydobędzie z tych sprzętów więcej mocy i uprości proces dewelopingu.

    - Nie mieliśmy jeszcze zbyt dużo czasu, by porządnie się w to wgryźć, ale niedługo będziemy uczestniczyć w wydarzeniach, które pokażą potencjał (Xboksa One - dop. red.). Warty odnotowania jest fakt, że aktualne API DirectX 11 dla Xboksa One już teraz zawiera niektóre funkcje z DX12 i są one całkiem dopracowane - powiedziała dyrektor gry Andrea Basilio dodając, że twórcy pod nowym API spodziewają się poprawy wydajności na Xboksie One oraz na PC. Mają także nadzieję, że tworzenie na PC oraz Xbox One stanie się do siebie jeszcze bardziej podobne i złączone.

    To przeciwnie do producenta Wiedźmina 3, Damiena Monniera, który powiedział ostatnio, że nowe API może nie wystarczyć, by na Xbox One skończyły się problemy z osiąganiem rozdzielczości FullHD.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Natomiast my wiemy, że Milestone nie robi jakiś mega hitów. I nawet DX12 nie uratuje tej gry. No chyba, że drastycznie skrócą się czasy loadingu itp.

    Ehh twórcy już kompletnie są beznadziejni albo chcą iść na totalną łatwiznę - żeby tworzenie na PC i XO było do siebie jeszcze bardziej podobne - to może też ceny gier zrobią takie jak na PC..
     
    dudi2000 i pytek12342 lubią to.
  4. dudi2000

    dudi2000 Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 20, 2010
    Posty:
    915
    Polubienia:
    97
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Bieruń
    oby tak było ale wątpię. hardware-u nic nie zastąpi.
     
Wczytywanie...

Poleć forum