1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy Shadow Warrior 2 celują w 1080p 30 fps na konsolach ale sytuację mogą zmienić nowe urządzenia

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 2, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Polacy z Flying Wild Hog nadal tworzą Shadow Warrior 2, które ma jeszcze w tym roku zadebiutować na PlayStation 4, Xboksach One i komputerach osobistych. W przypadku wersji na konsole możemy oczekiwać rozgrywki w rozdzielczości 1080p i 30 klatkach na sekundę. Przynajmniej do czasu premiery nowych konsol.

    Flying Wild Hog nadal nie podało daty premiery Shadow Warrior 2. Gra według dostępnych informacji ma zadebiutować na rynku w tym roku i możemy mieć nadzieję, że konkrety otrzymamy już w połowie miesiąca – na gamescom 2016 na pewno odbędzie się prezentacja produkcji i jest to świetna okazja do przedstawienia tak gorącej informacji.

    Deweloperzy potwierdzili, że w przypadku pozycji celują w rozgrywkę w 30 klatkach na sekundę przy rozdzielczości 1080p, ale wszystko może się zmienić po premierze nowych konsol. Tytuł może działać lepiej na Project Scorpio oraz PlayStation 4 Neo:

    Te słowa wypowiedział Tadeusz Zieliński, który od dłuższego czasu pracuje w rodzimej ekipie. Jest to naprawdę spora ciekawostka, ponieważ podobną praktykę mogą zastosować kolejni deweloperzy. Miejmy jednak nadzieję, że w tym przypadku będziemy świadkami bezpłatnych aktualizacji.



     
Wczytywanie...

Poleć forum