1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy The Crew obiecują bezproblemowy start gry

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Grudzień 1, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Zapewniają o tym, że nie będzie sytuacji rodem z DriveClub ani innych gier Ubisoftu.

    [​IMG]

    Ostatnie premiery dużych gier odbywały się dość problematycznie. O samych problemach DriveClub można napisać osobny artykuł, a przecież także inne gry debiutowały pełne błędów - jak chociażby Assassin's Creed: Unity, Far Cry 4 czy Watch Dogs, głównie w pecetowych wersjach. A ostatnie z wymienionych pozycji wraz z The Crew to produkcje z tej samej stajni. Twórcy zapewniają jednak, że start przebiegnie bezproblemowo. - The Crew korzystało z pożytku długich betatestów, zaplanowanych specjalnie, aby przetestować naszą infrastrukturę tak mocno jak tylko się da, z tysiącami graczy bawiących się jednocześnie - przekonuje Serkan Hasan, główny projektant The Crew. I faktycznie trzeba przyznać mu rację, bo betatestów The Crew było sporo, a jedne z nich trwają nawet właśnie teraz.

    Dodatkowo Serkan skomentował sprawę braku kopii recenzenckich The Crew przed premierą gry w następujących słowach - " tysiące, tysiące, tysiące graczy - tego nie da się zasymulować z garstką twórców bawiących się wraz z dziennikarzami". Dodał także, że zarówno wersja na PC, jak i Xbox One oraz PlayStation 4 już od samego startu będą oferować 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 1080p.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    The Crew mogą sobie wsadzić w 4 litery. Zapewniali, że będzie możliwość zwiedzania świata i bawienia się samemu bez potrzeby XBL. Później temat się ****ł. I jak zawsze zmienili tak, że XBL musi być.
    Miała to być gra na zimowe wieczory, a tu takie rozczarowanie.

    Więc niech sobie zaliczają fail starty ile tylko się da.






    Wiem komentarz hejtowy. Ale liczyłem na dobre zakończenie grudnia dla X360, a tak to nici totalne.
     
  4. bezelex

    bezelex Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 13, 2008
    Posty:
    82
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Siemianowice Śląskie
    Właśnie nie wiadomo jak to z tym xbl-em jest, podobno bez golda można grać ale wielu funkcji nie ma co jest oczywiste. Potrzeba tylko stałego połączenia.
     
  5. geometric77

    geometric77 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2011
    Posty:
    313
    Polubienia:
    41
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Opolskie
    Ubi może sobie obiecywać. Obiecałem sobie, że już nie kupię żadnej gry w ciemno od ubisoftu przez to co oni wyprawiają. Muszą się teraz ostro napocić, aby wyciągnąć ode mnie jakieś pieniądze. A poza tym, lepiej kupić Forze Horizon 2 i przednio się bawić.
     
Wczytywanie...

Poleć forum