1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy wypowiadają się na temat Elizabeth i prezentują jej wczesną wersję

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 16, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28031
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Bioshock: Infinite to pierwszoosobowa gra akcji, która została wydana na rynek w roku 2013. Tytuł trafił na PlayStation 3, Xboksa 360 i komputery osobiste. Historia wprowadziła bardzo ciekawą postać Elizabeth, która przyczyniła się do sukcesu gry. Redakcja IGN opublikowała wywiad z Irrational Games na temat bohaterki.

    BioShock Infinite to przede wszystkim wspaniała postać Elizabeth. Gra została bardzo wysoko oceniona przez branżowe media, a na serwisie Metacritic otrzymała notę 94. W sieci pojawił się bardzo ciekawy materiał filmowy przedstawiający wczesne prace nad tym tytułem.

    Filmik opublikowała redakcja IGN, która miała okazję przeprowadzić rozmowę z twórcami gry, a więc studiem Irrational Games. Okazuje się, że we wstępnej facie produkcji Elizabeth miała być kompletnie inną osobą. Nie chodzi tutaj tylko o wygląd fizyczny, choć ten też się sporo różni od finalnej wersji, ale i o jej rolę w historii. Elizabeth miała być kompletną niemową - wskazywała by bohaterowi ciekawe miejsca gestykulując. Po drugie, jej rola w rozgrywce miała być oskryptowana, czyli Elizabeth ujawniała by swoją obecność tylko w wyznaczonych miejscach.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum