1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Twórcy wypowiadają się na temat otwartości świata w Metal Gear Solid V: The Phantom..

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 7, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3223
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Metal Gear Solid V: The Phantom Pain to gra z gatunku skradanek, która kładzie nacisk na ciekawą otoczkę fabularną i otwartość świata gry. Jordan Amaro, pracownik studia Kojima Productions, postanowił wypowiedzieć się na temat lokacji w The Phantom Pain.

    Jeden z członków Kojima Productions, który to pracuje nad grą Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, udzielił ostatnio wywiadu redakcji serwisu Eurogamer. Jordan Amaro został zapytany o to, w jaki sposób otwarte środowisko gry wpłynie na elementy skradankowe. W jego opinii to ingerencja gracza ma wpływać na atrakcyjność otoczenia, jak również to, w jaki sposób skorzystamy z urbanistyki lokacji i czy będziemy zmuszeni do pewnych kompromisów. Oto jego komentarz w tej sprawie:
    Warto w tym miejscu wspomnieć, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain powstaje przede wszystkim z myślą o konsolach nowej generacji. Gra ma ambitne założenia, toteż wymaga to specyficznego podejścia i mocy obliczeniowej. Premiera gry nie została jeszcze potwierdzona, mówi się nawet o roku 2016, tym nie mniej myślę, że warto czekać.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum