1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Tylko 15% graczy kupuje DLC

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez marek2fgc, Styczeń 10, 2010.

  1. marek2fgc

    marek2fgc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2009
    Posty:
    485
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lubin
    Firma doradcza Frank N. Magid Associates przeprowadziła niedawno wśród 800 graczy sondę na temat ich stosunku do płatnych materiałów DLC. Rezultaty są całkiem zaskakujące.

    [​IMG]
    (Niesławne Horse Amor DLC do gry Oblivion)

    Tylko 15% respondentów zakupiło jakiekolwiek DLC, a aż 45% w ogóle nie wie o istnieniu takich materiałów (wiedzę taką posiadało 43% badanych). Komentując te liczby, Mike Vorhaus (prezes Magid Advisors) stwierdził, że ci spośród grających, którzy nie zdają sobie sprawy z istnienia DLC najczęściej posiadają jedynie konsole takie jak PlayStation 2 czy Wii, które nie propagują tego rodzaju materiałów dodatkowych.

    Na poprawę świadomości amerykańskich graczy pozytywnie powinny wpłynąć plany Gamestop. Firma ta zamierza sprzedawać dostęp do DLC w swojej sieci sklepów detalicznych. Wyglądałoby to tak, że klienci wpierw płaciliby na miejscu, a potem ściągaliby odpowiednie materiały po powrocie do domu.

    Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=49837
     
Wczytywanie...

Poleć forum