1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Ubi tłumaczy downgrade Watch Dogs. W przypadku Watch Dogs 2 nie będziemy świadkami takiej sytuacji

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 14, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28031
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Pierwsza opowieść hakera nie spełniła oczekiwań wielu graczy, ponieważ tytuł zaliczył mocny downgrade. Twórcy nie ukrywają, że w przypadku tej pozycji musieli obniżyć standardy i nawet tłumaczą, dlaczego doszło do takiej sytuacji.

    Kilka miesięcy temu dyrektor generalny Ubisoftu zapowiedział, że na każdej kolejnej imprezie będą przedstawiane produkcje w faktycznej wersji. Bez zbędnego polerowania i upiększania krzaczków – już na tegorocznym E3 wszystkie gry prezentowały aktualny stan.

    Sytuację pierwszego Watch Dogs postanowił wyjaśnić producent Dominic Guay, który wyjaśnił, że w dniu pierwszego pokazu Ubisoft tak naprawdę nie wiedział, czym będą konsole nowej generacji. Deweloperzy nie poznali jeszcze szczegółów mocy i po prostu się przeliczyli. Pierwsza prezentacja odbyła się na bardzo mocnym komputerze i trudno było autorom dostarczyć przedstawioną wizję.

    Nie musimy się jednak obawiać o takie problemy w przypadku Watch Dogs 2 – firma dokładnie zna konsole, ponieważ przez ostatnie lata wewnętrzne zespoły Ubisoftu stworzyły dziesiątki pozycji. Jednocześnie możemy mieć pewność, że zebrane doświadczenie pozwoli przygotować piękniejszą i bardziej rozbudowaną produkcję.

    Dla przypomnienia - zerknijcie na prezentację z 2012 roku:



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Abandon

    Abandon Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 14, 2016
    Posty:
    204
    Polubienia:
    49
    Punkty za osiągnięcia:
    28
  4. Munga

    Munga Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 5, 2011
    Posty:
    23
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Co oni pitolą? Gra która została zaprezentowana w tamtym okresie nawet na dzisiejszym bardzo mocnym komputerze nie działałaby tak, jak oni to przedstawili. Wystarczy spojrzeć na ilość detali w filmiku. Wszystkie smużki, wiatry, dmuchnięcia, śmieci, ciuchy na przechodniach, lampki nad wejściem do kina. To wszystko potrzebuje ogromnej mocy obliczeniowej. Teraz zwyczajnie mówią "wtedy nie napluliśmy wam w twarz, to mżawka była" :)
     
  5. Kendzi76

    Kendzi76 Xbox One Xbox One XBOX MANIAK Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 12, 2014
    Posty:
    555
    Polubienia:
    158
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Już to widzę ;)
     
Wczytywanie...

Poleć forum