1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Ubisoft: 60 kl./s nie powinno być standardem

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 9, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Ubisoft broni swojego wyboru dotyczącego rozdzielczości i liczby klatek na sekundę w grze Assassin’s Creed: Unity na konsolach Xbox One i PS4. Firma postanowiła przekonać graczy, że 30 kl./s jest lepsze niż 60 kl./s, co ma być związane z „filmowością” danej produkcji. Co więcej według przedstawicieli francuskiego giganta wyższy framerate nie będzie jakąkolwiek normą i nie powinno się do tego za wszelką cenę dążyć.

    Ubisoft w ostatnim czasie słynie z dość kontrowersyjnych decyzji i wypowiedzi pracowników. Niedawno dowiedzieliśmy się, że AC: Unity będzie działał na konsolach obecnej generacji w rozdzielczości 900p i 30 kl./s, co tłumaczone było ograniczeniami procesora oraz chęcią uniknięcia popularnej ostatnio wojny pomiędzy fanami obozów Sony i Microsoftu.

    [​IMG]

    Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że nowa gra Ubisoftu od początku była projektowana w ten sposób, by najlepiej działała właśnie w 30 kl./s. Co ciekawe kilka miesięcy temu Francuzi twierdzili co innego i zapewniali, że postarają się wyciągnąć 60 kl./s przy 1080p. Według głównego projektanta poziomów, Nicolasa Guerina, ograczniecznie liczby klatek na sekundę na niższym poziomie sprawia, że AC: Unity jest bardziej filmowe. Według niego pchanie się w 60 kl./s na siłę jest całkowicie bez sensu. Inna sprawa, że jego dalsza argumentacja jest co najmniej zastanawiająca.

    Czytając wypowiedź przedstawiciela Ubisoftu przypomina się słynne stwierdzenie, że powyżej 30 kl./s nie widać różnicy. Problem w tym, że widać i to ogromną. Na takim podejściu mogą stracić przede wszystkim gracze pecetowi, których maszyny byłyby w stanie wyświetlić więcej niż 30 kl./s, ale przez blokadę nie będą miały takiej możliwości. Co prawda nie ma informacji, by w przypadku AC: Unity problem ten na komputerach występował, ale od wczoraj wiemy, że limit znajdzie się choćby w wersji pecetowej The Evil Within, co zostało dzisiaj potwierdzone przez twórców tej produkcji.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Ludzie z Ubisoftu mają w głowie jak baran w torbie i jeśli dla nich nie ma różnicy między 30 a 60kl./s to ja nie wiem jak ci ludzie mogą tworzyć gry z takim wzrokiem
     
    1 osoba to lubi.
  4. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3455
    Polubienia:
    1228
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Porównują film do gry ? Brawo to może miana branży i dołączenie do Hollywood ?
     
  5. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Szkoda mi nawet słów... chcą robić film to jak kolega wyżej napisał do Hollwood niech jadą.
     
  6. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Wszystkie CoDy są w 60 FPS'ach na konsoli i jakoś "dziwnie" czuć filmowość w kampaniach tej serii. Także kolejny bełkot od Ubi :p
     
  7. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Jak mówiłem od czasów Watch Me Dog (Watch_Dogs) Ubi schodzi dosłownie na psy..

    To już chyba Acti ze swoim COD lekko odświeżonym jest o wiele lepsze od Ubi.

    Jak narazie Ubi zasługuje na złotą malinę jak chodzi o branżę filmową :D, tylko że nie jako aktor tylko studio :).
     
  8. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    190
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    O nareszcie się pojawiły słowa "trudne do osiągnięcia" :) Jak wygląda optymalizacja gier czy to na obecnej czy starej generacji jak i na PC od tych panów każdy wie. Śmieszne jest to że nie potrafią się przyznać do tego, a wręcz przekonują ze wszystko jest ok i ze ich nietypowe rozwiązania są najlepsze, tylko kogo oni chcą nabrać? Z resztą już mi i chyba nie tylko mi nie chce się tego komentować, bo co tu komentować skoro to coraz gorszy bełkot.
     
  9. z0nk31

    z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    4925
    Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łódź
    60 klatek powinno być typowym standardem tak samo jak obsługa HD.
    szkoda że znaczenie słowa nextgen na tym traci bo obecna generacja niewiele wnosi w porównaniu do poprzedniej.
    smutne
     
    1 osoba to lubi.
  10. zorinelpl

    zorinelpl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 27, 2014
    Posty:
    27
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Łódź
    Oni chyba nie widzą różnicy pomiędzy 30 klatkami a 60 klatkami. A tak poza tym konsole nowej generacji powinny wyciągać jak najwięcej!
     
  11. Robert Piskorski żary

    Robert Piskorski żary Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 11, 2014
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
     
  12. BBBB

    BBBB Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 16, 2012
    Posty:
    211
    Polubienia:
    20
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    1 osoba to lubi.
  13. skrobi2

    skrobi2 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 5, 2010
    Posty:
    113
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    60fps obraz płynie
     
  14. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    To że na konsolach robią sobie "jaja" z tymi fps'ami to Ok bo jak wiadomo nie są najmocniejsze, ale do jasnej ciasnej wara od PC, bo jak widzę to już druga gra która ma ograniczenie do 30 klatek !
    Szkoda że jeszcze nie wprowadzą w PC ograniczeń co do rozdzielczości - bo przecież XO ma z nią problemy, więc po co na kompie ma ktoś grać w wyższej...
    Nie po to ludzie kupują wypasione PC by później grać jak na złomowym nextgenie w 30fps bo co poniektórzy panowie z branży mają problem ze wzrokiem i nie widzą różnic między 30 a 60 klatkami.
    Co się wyrabia w tym roku w tej branży to delikatnie mówiąc żenada...
     
  15. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3455
    Polubienia:
    1228
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Takie decyzję podejmują ludzie od marketingu, w tym jest problem, zrobienie 3 różnych wersji to pieniądze które można zaoszczędzić robiąc grę pod najsłabszy sprzęt.
     
  16. bbasior

    bbasior Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2014
    Posty:
    70
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    No to po kiego robia dwie wersje? Na nowa i na stara generacje skoro na nowej bedzie 30fpsow? Wtf?
     
  17. jaszczurka23

    jaszczurka23 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 31, 2011
    Posty:
    612
    Polubienia:
    81
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    dla zysku rzecz jasna , cięcie jakości to mniejszy problem gdy powstaje lepsza jakościowo wersja
     
  18. Bis

    Bis Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2009
    Posty:
    372
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Mówią tak bo co mają powiedzieć, że obecna generacja konsol nie spełnia oczekiwań większości graczy?
     
  19. Coller22

    Coller22 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2010
    Posty:
    472
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Konin
    Ubi coś ostatnio za dużo "kombinuje" o_O Niedługo Ubi uzna że kończenie gier do wersji finalnej nie powinno być już standardem. A chwilę po tym zaczną wydawać je w stanie wczesnej allfy, która ledwo co "dycha" :D Albo jak ktoś wyżej wspomniał zaczną robić taki myk że kiedy już rozdzielczość 4k będzie standardem to "mądry" Ubi stwierdzi że standardem powinno być HD ready :D Oni to chyba cofają się w rozwoju ;d Btw. Czy tylko ja zauważyłem że ostatnio Ubi właśnie najwięcej "szaleje" ^.- Inne studia chwalą swoje gry, mówią jakie nowinki chcą wprowadzić, co poprawią, na co czekają. A Ubi ? "To nie powinno być standardem bo ......... (tu wstaw powód a)nie chce się wysilić b)tniemy koszty c)i tak ludzie to łykną to po co się starać.
    Tak hejtuje bo to co ostatnio Ubi wymyśla/wyczynia przechodzi ludzkie pojęcie...
     
  20. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3455
    Polubienia:
    1228
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Mówiąc prawdę zaskarbili by sobie zaufanie graczy, a tak to wychodzą na ...
     
  21. BBBB

    BBBB Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 16, 2012
    Posty:
    211
    Polubienia:
    20
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Nowe, super konsole już po roku nie dają rady.
     
Wczytywanie...

Poleć forum