1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Ubisoft Montreal wiedział, że Assassin’s Creed: Unity nie było gotowe na premierę

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 8, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28146
    Polubienia:
    3221
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Jeden z użytkowników Reddita otrzymał szansę na zwiedzenie biura Ubisoft Montreal. W trakcie wycieczki dowiedział się od zespołu deweloperskiego, że premierowy stan Assassin's Creed Unity niestety nie wynikał z odkrytych po premierze błędów.

    Make a Wish Foundation
    zajmuje się spełnianiem marzeń obłożnie chorych osób. Użytkownik o pseudonimie w3r3w0lv33 zażyczył sobie wycieczki do siedziby Ubisoft Montreal.



    W jej trakcie dowiedział się od dyrektora kreatywnego Aleksa Hutchinsona, że zespół deweloperski doskonale zdawał sobie sprawę, że Assassin's Creed Unity nie było gotowe na premierę. Hutchinson przyjął tutaj jednak postawę "obronną", tłumacząc, że sam o niczym nie wiedział. Gra miała ogromne problemy z utrzymaniem 30 klatek na sekundę oraz była nieziemsko zabugowana.

    Autor jako dowód, że był w Ubisoft Montreal zamieścił swoje własne zdjęcia, więc wydaje się, że możemy uznać informację za prawdziwą. W3r3w0lv33 wziął także udział w sesji motion-capture do najnowszego asasyna, lecz niestety nie może więcej nic na ten temat powiedzieć.

    Informacja wbrew pozorom nie powinna dziwić. Ubisoft jest ogromną firmą, więc normalnym jest, że za poszczególne fragmenty gry odpowiadają różne zespoły, a po sklejeniu całości nie wszystko musi od razu działać. Tu nie ma nic nadzwyczajnego. Problemem jest jednak decyzja o wypuszczeniu gry w takim stanie, kiedy już wszyscy zdali sobie sprawę, z czym mają do czynienia.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Co z tego ze nie była gotowa, jak hajs się musi zgadzać. :-D
    Ubisoft...

    Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
     
  4. MatGlo

    MatGlo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2014
    Posty:
    353
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krakow, Poland, Poland
    Na Unity się zajawiłem i kupiłem zaraz po premierze a z kolejną odsłoną napewno się wstrzymam o ile kupię. Mam nadzieje że duźo klientów pójdzie tym tokiem rozumowania, to może zimny kubeł wody skuteczny by był.
     
    Julian1916 lubi to.
Wczytywanie...

Poleć forum