1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Ubisoft uczy się na błędach – niemalże wprost mówi, że zwiastuny nas nabierają

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 24, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28146
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Chcemy, żeby Assassin's Creed: Unity tak wyglądał – tłumaczy Ubisoft omawiając grafikę w premierowym zwiastunie.

    "N-I-E-M-O-Ż-L-I-W-E ta grafika to przcież jakiś kosmos nie z tej ziemi", "hehe, zawsze ta sama historia z renderowanymi zwiastunami: wszyscy zbierają szczęki z podłogi jaka ta grafika jest cudowna :D ", "To pewnie kolejne cgi albo bullshot tak jak w przypadku pierwszego "gameplaya" Watch dogs, po tym co zrobili z grafika w tej grze ja juz bym filmikom od tego studia nie ufal, bo finalny produkt wyglada zawsze znacznie gorzej od tego co widzimi na pierwszych zapowiedziach". Między innymi takie komentarze pojawiły się pod naszym newsem o zapowiedzi Assassin's Creed: Unity. Z jednej strony grafika powala, z drugiej wszyscy są świadomi, że Ubisoft mógł ją trochę podkręcić.

    Czy takie stwierdzenie jest prawdą? I tak, i nie. Ubisoft zapewnia, że nie jest to scenka przerywnikowa, wszystko robione jest na silniku gry i pochodzi z wersji alpha. Czyli właśnie takich efektów mamy się spodziewać?

    W tym tkwi ostrze asasyna. Ubisoft pokazuje, do czego będzie dążyć. Zaprezentowana oprawa nie jest więc zapowiedzią tego, co nas czeka, a jedynie tego, co twórcy chcą osiągnąć. Jak to interpretować? Chcielibyśmy, żeby to tak wyglądało, ale może nam nie wyjść i ostatecznie gra wyglądać będzie trochę gorzej. W skrócie: ściemniamy.

    Sprytne, prawda? Piłkarze grając z Barceloną też zawsze mówią, że zrobią wszystko, by się udało sprawić sensację, rzadko kiedy to wychodzi. Nie twierdzę, że Unity będzie wyglądać gorzej, ale nie podoba mi się praktyka Ubisoftu. To oszustwo, choć umiejętnie maskowane. Trudno później będzie mieć pretensje do twórców, skoro ci wytłumaczą się: "przecież mówiliśmy, że to był tylko pokaz, a nie obietnica".

    No cóż, przynajmniej możemy pocieszać się tym, że nie mydli się nam oczu bezczelniej. Zawsze mogliśmy ujrzeć taką grafikę:

    [​IMG]

    I w sumie by nie skłamali - w końcu do takiego poziomu wszyscy twórcy dążą. A że jeszcze się nie uda, to co zrobić, takie życie, taka technologia...​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Nie tylko Ubisoft stosuje takie praktyki więc nie wiem czemu akurat do nich się czepiać
     
  4. l33t

    l33t Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 23, 2008
    Posty:
    274
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Chyba trzeba jednak przestać podniecać się też oprawą Division. Bo rozczarowanie może być bolesne.
     
  5. Rob1N

    Rob1N Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 11, 2011
    Posty:
    95
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    To ja raczej sugeruję nie oczekiwać cudów od nowej generacji. Gry wyglądają biednie i na pewno ktoś zrobi ładną grę ale trochę na to poczekamy :)
     
  6. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Pewnie dlatego że Watch Dogs

    Wysłane z mojego Live With Walkman przy użyciu Tapatalk 4
     
  7. Avatar

    Avatar Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 31, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Mysłowice
    Ubi... no shit?!

    Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
     
  8. warone

    warone Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2010
    Posty:
    1399
    Polubienia:
    324
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Belgia
    Jakiej gry nie zrobią , jak by nie wyglądała zawsze będzie za mało taki jest już człowiek niestety . Zawsze mało .
     
  9. arial_adriano

    arial_adriano Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2012
    Posty:
    86
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Bełchatów
    zaczęło się od Watch Dogs, dziś mówi się o Assassin' Creed Unity, a następny w kolejce stoi The Division z rewolucyjnym SnowDrop Engine. I pomysleć że jeszcze kilka miesięcy temu o nowej generacji mówiło się prawie wyłącznie w kontekście walki dwóch gigantów ("S" i "M"), a tu mamy końcówkę marca i koncerny zamiast chwalić się paletą tytułów korzystających z dobrodziejstw nowych konsol, stworzyli nową modę na prezentowanie gier w oprawie graficznej, której te konsole nigdy nie udźwigną. Aż chciałoby się zawołać: "Quo Vadis" rynku rozrywki elektronicznej?
     
    1 osoba to lubi.
  10. starpaker

    starpaker Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    31
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Przecież od dawna wiadomo, że producenci gier celowo upiększają swoje trailery
     
Wczytywanie...

Poleć forum