1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Ubisoft wyjaśnia przyczyny przesunięcia premiery Watch Dogs

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 7, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28096
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Skomplikowana gra, która jest niedopracowana, nie jest lepsza niż coś, co jest prostsze, ale działa dobrze – wyjaśnił przedstawiciel Ubisoftu, dyrektor kreatywny Jonathan Morin.

    [​IMG]

    Gry często zaliczają obsuwy, ale nie zawsze informacje o opóźnieniach pojawiają się na kilka tygodni przed planowanym terminem wydania. Watch Dogs miało być jedną z pierwszych gier na next-geny, sprzedawaną w pakietach z konsolami nowej generacji, tym bardziej zatem decyzja o przesunięciu premiery musiała być trudna do podjęcia. Ubisoft nie miał jednak dużego wyboru: mógł wydać całkiem dobrą, wciągającą grę, w której jednak brakowało kilku ważnych szczegółów, albo dopracować ją i wydać później.

    - Kiedy obiecujesz graczowi, że będzie mógł hakować wszystko i robić, co zechce, to gracz będzie oczekiwał spełnienia tej obietnicy – powiedział Morin.

    Zespół pracujący nad Watch Dogs dążył do tego, by wszystkie systemy w grze idealnie do siebie pasowały. Gdyby pozostawiono jakieś niedociągnięcia, ucierpiałaby na tym cała produkcja. Ubisoft nie zajmował się przez te kilka miesięcy implementowaniem nowych rzeczy, ale dopracowywaniem tego, co już istniało.

    - [Gdy ujawnialiśmy grę na E3], naszym celem było pokazanie czegoś nowego. Wiedzieliśmy, że ludzie są zmęczeni – my też byliśmy – graniem ciągle w te same rzeczy. To był ustabilizowany rynek przez ostatnie kilka lat. Tak jest często pod koniec cyklu, ale w tym momencie było to szczególnie prawdziwe. Byliśmy podekscytowani i obawialiśmy się ujawnienia gry tak wcześnie, ale Ubisoft miał swój cel. Sądzę, że ludzie chcieli zobaczyć coś innego.

    - Szczerze - może to zabrzmi jak polityczny bełkot - Ubisoft oferuje coś, czego nie mogłem znaleźć nigdzie indziej. Omawiam gry z projektantami. Nie omawiam ich z biznesmenami – wtedy moja praca wyglądałaby inaczej. Nie podobałaby mi się. Zatem kiedy musimy podjąć ważną decyzję o opóźnieniu, jest sporo ludzi, którzy już wiedzą o wszystkim, co za tym przemawia, zanim jeszcze pokażę im listę. Fakt, że to rozumieli oznaczał, że musiałem powiedzieć tylko „zgadzam się”. Jednak osobą, która musiała mieć odwagę, by to ogłosić, był Yves [Guillemot]. On jest szefem, który musiał powiedzieć udziałowcom „myślę, że tak będzie najlepiej”. [...]Sądzę, że Ubisoft wierzy, że bardziej opłaci się wydawać rzeczy ce****ące się wysoką jakością. Watch Dogs to nowa marka, jedna z nielicznych. Przełożenie premiery gry bywa bolesne, ale wymaga odwagi, i to mi się podoba.

    Watch Dogs zadebiutuje 27 maja.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
    Nie widzę nic złego w przesuwaniu premier. Np. Wolałbym, żeby Battlefielda 4 wydali pół roku czy nawet rok później, ale DOPRACOWANEGO.
     
  4. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    192
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Wtedy DLC na pewno by dopracowali:p
     
  5. Seb93

    Seb93 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2011
    Posty:
    331
    Polubienia:
    92
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Warszawa
    Ta, pewnie przestraszyli sie wyników sprzedaży Gta i nie chcieli wypuścić gry z otwartym światem w takim bliskim odstępie czasu, bo pewnie ludzie porównywaliby je do siebie i wyszłoby na nie korzyść dla Watch Dogs (np grafika ze starej generacji). O Gta przycichło to można Watch Dogs wypuścić
     
    1 osoba to lubi.
  6. eekz

    eekz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2009
    Posty:
    392
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Białystok
    Raczej chcieli przeczekać Assassina. Po cholerę by im było wydawać dwie (bądź co bądź) zbieżne gry. To tak jakby samemu sobie kraść pieniądze z portfela.
     
    1 osoba to lubi.
  7. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1668
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Assassin czy GTA 5.. Jedno jest pewne po prostu nie przemyśleli daty wydania tej gry.. I woleli ją wydać w tym czasie, gdzie nie pojawią się jakieś super mega hity które mogły by w znaczącym stopniu wpłynąć na sprzedaż tej gry.
     
Wczytywanie...

Poleć forum