1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Ujawniono mechanikę chaosu i zakończeń w Dishonored II

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 30, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Arkane Studios zabierze graczy do Imperium Wysp w Dishonored II Choć dotychczas nie wyjawiono wiele na temat gry, Harvey Smith, dyrektor wykonawczy, opowiedział o nowej mechanice chaosu i tego, jaki będzie miała wpływ na świat gry.

    Sam wywiad ze Smithem jest dość długi, dlatego wyciągnęliśmy z niego najważniejsze punkty:

    • Zakończenia będą zależały od akcji gracza. Od tego kogo wsparł lub nie, kogo zabił lub nie. Do tego dojdą tak zwane zakończenia „cyniczne”, które będą zależeć bezpośrednio od współczynnika wywołanego chaosu;
    • Chaos zaś wpływa na ilość infekcji w mieście, ilość strażników, a także reakcje otoczenia. Chaos ma trzy stadia. Może go być mało, dużo i bardzo dużo. Jego ilość zmienia się zależnie od postępu w zadaniach i naszych akcji;
    • Jako przykład podano zabijanie BN-ów. Im więcej będziemy mordować, tym więcej chaosu będzie na ulicach;
    • Zakończenia będą przedstawione na zasadzie permutacji wydarzeń. Pamiętacie zakończenia z przykładowo Falloutów, gdzie z danym miejsce mogło wydarzyć się kilka rzeczy? O to tutaj chodzi. Na permutacje wpływa ilość chaosu w danych lokacjach.

     
Wczytywanie...

Poleć forum