1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Unreal Engine 4 darmowy dla wszystkich

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez NikoBellic91, Marzec 3, 2015.

  1. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    [​IMG]

    Kiedy w marcu 2014 roku ogłaszano Unreal Engine 4 największym zaskoczeniem nie były jego nowe możliwości, lecz model biznesowy, jaki zdecydowało się przyjąć tym razem Epic Games. Rezygnując całkowicie z niezwykle kosztownych licencji na rzecz niewysokiego, miesięcznego abonamentu, doprowadzili do sytuacji, w której nawet niewielkie, niezależne studia mogły korzystać z zaawansowanej technologii pozwalającej na generowanie imponującej grafiki. Zbliżając się do okrągłej rocznicy premiery silnika nowej generacji, twórcy postanowili zaskoczyć nas ponownie – w specjalnie wydanym komunikacie ogłosili, że znoszą całkowicie miesięczną opłatę w wysokości 19,99 dolarów. Od tej pory każdy, kto chce użyć Unreal Engine 4 może pobrać niezbędne narzędzia za darmo.



    Epic Games oczywiście nie rezygnuje całkowicie z zysków generowanych przez swoją technologię – twórcy, którzy zdecydują się wykorzystać ich silnik, zobowiązani są do wypłaty pięcioprocentowej tantiemy od sprzedaży swojego produktu. Warunek ten nabiera jednak mocy dopiero po osiągnięciu przychodów rzędu 3 000 dolarów - projekty, które nie przebiją tego pułapu, mogą swobodnie korzystać z silnika bez żadnych opłat. Deweloperzy płacą dopiero, po osiągnięciu komercyjnego sukcesu, co z pewnością ucieszy wiele początkujących i niezależnych zespołów.

    Tim Sweeney – CEO Epic Games – odniósł się także do kwestii osób, które wcześniej opłacały abonament. W dalszej części komunikatu możemy przeczytać, że osoby, które wykupiły subskrypcję na kolejny miesiąc otrzymają pełen zwrot środków, zaś w ramach zadośćuczynienia za wcześniejsze wpłaty, deweloperzy otrzymają również po 30 dolarów do wykorzystania w Unreal Engine Marketplace.


    Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=90620
     
Wczytywanie...

Poleć forum