1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

UPC polaczenie kablem / rozlaczanie

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez lukaszra, Maj 20, 2012.

  1. lukaszra

    lukaszra Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 13, 2011
    Posty:
    17
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witajcie czy ktos ma tez taki problem ze przy polaczeniu z internetu poprez kabel lacze UPC
    regularnie po kilku kilkanastu minutach wylogowuje go z LIVE ??


    bo nie wiem gdzie szukac bledu czy moze dzwobic do nich ,,,??


    ..co lepsze ,, wywala mnie podczas wlaczonej gry ,, biore powrot do nterfensju i zanim sie pojawi juz jest info ze sie zalogowalem do live ,,,,??


    oco tu come on ??
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Oddsoul

    Oddsoul Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 30, 2012
    Posty:
    20
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Może coś Ci ciąży na sieci, tj. ktoś coś ściąga przez programy P2P, czy nawet normalnie. Jak internet w komputerze działa Ci normalnie, to wina leży tylko i wyłącznie po stronie konfiguracji routera. Spróbuj przełączyć kabel do innego wejścia, zresetuj modem/router, powyłączaj syfiaste programy do ściagania typu Aresy, BearShare itd.
     
  4. kmes.serwis

    kmes.serwis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 18, 2012
    Posty:
    112
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Jest kilka możliwości:
    - obciążona sieć
    - włączony komputer/y (mogą być zawirusowane)
    - wina routera, Switch'a lub innego sprzętu.
    - wina usługodawcy

    postępowanie:
    ad1. Na komputerze sprawdz jakie masz łącze w rzeczywistości. Proponuję GTS Energis - Network Operation Center.
    ad2. Jeśli komputer/y w twoim domu są zawirusowane lub karty sieciowe powodują konflikty sprzętowe. Proponuję odłączyć komputer/y od sieci po przez fizyczne wyciągnięcie kabla z karty sieciowej kompa.
    ad3. Jeśli masz w domu kilka urządzeń sieciowych postaraj się zminimalizować ich ilość. W przypadku routera proponuję zresetować go ( najlepiej kilka razy) i ustawić ponownie.
    ad4. jeśli wszystkie wyżej wymienione możliwości nie pomogły wina może leżeć po stronie usługodawcy.
    ad5. Istnieje możliwość, iż karta sieciowa twojej konsoli dostała świra. Miałem coś takiego. Transfer do, jak i z konsoli był zatrważająco niski. Wówczas w żadną grę nie popykasz ON-Line.


    Próbowałeś przekierować porty na routerze i wykupić zewnętrzne IP od usługodawcy ?? Jeśli masz wykupione zewnętrzne IP to sprawdź czy nadal je masz. Czasami informatycy zmieniają to i owo na serwerze. W konsekwencji czego możesz stracić pewne wykupione usługi.
     
Wczytywanie...

Poleć forum