1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Upgrade IXTREME 1.5 do LT

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez pykaczu, Listopad 17, 2010.

1. pykaczu

pykaczu Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,

Na początku chciałbym poinformować, że jestem początkującym użytkownikiem w związku z tym proszę o wyrozumiałość :) Jakoś tak się zdarzyło, że kupiłem ostatnio xboxa z wgranym ixtreme 1.5 (liteon). - w chwili obecnej chciałbym zupdejtować soft do LT. Czytałem już kilka postów na forum odnośnie tego tematu, ale dalej mam kilka pytań. Ponizej lista moich pytań, bądź też moich założeń - proszę o poprawę jeżeli coś jest nie tak.

1) do rozkręcenia obudowy potrzebuję klucza Torx 10?

Jeżeli updejtuje tylko z przerobionej uprzednio konsoli to sprawę da się podobno załatwić przez SATA:
    2) jakiego kabla potrzebuje do podłączenia napędu xboxa do PC
    3) czy potrzebuje jakiegoś specjalnego interfejsu sata (np dodatkowa kartę), czy jeżeli np wejście sata dla dysku mam wyprowadzone na obudowie PC to czy nada się one? Jeżeli nie to proszę o link do sprzętu, który jest odpowiedni dla tego typu działań
    4) rozumiem ze zasilanie napędu xboxowego cały czas leci z xboxa?

dziękuje za pomoc :rolleyes:

2. Lotnik421 Xbox One

3. Qazimodo

Qazimodo Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Alfa Centauri
    tak torx10